Server
Fra : Flemming Nielsen

Dato : 02-01-03 23:18

Jeg har lavet en server med BPFTP, og har åbnet port 21 på min linksys
router, jeg kan sagtens logge på lokalt, men gæster udefra kan ikke komme
på, jeg har scannet mine porte, og har fået bekræftet at port 21 er åben,
hvorfor kan folk ikke komme på ????

Er der nogen hjælp at hente ??

--
Flemming Nielsen

ICQ:179068699

Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002

Fra : Morten Trab

Dato : 03-01-03 00:02

"Flemming Nielsen" <essox@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen hjælp at hente ??

Det er der helt sikkert...

Hvad får gæsterne af fejl fra dig??

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Fjern REMOVE i min E-Mail adresse hvis du vil sende en mail til mig :)

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-01-03 00:04

Må jeg komme med et bud...... NAT.

Hvis du kører med NAT skal du huske at sætte port 21 til at pege mod
serveren !!

Hilsen Michael

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 03-01-03 00:36

NAT ???

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-01-03 00:54

> på, jeg har scannet mine porte, og har fået bekræftet at port 21 er åben,
> hvorfor kan folk ikke komme på ????

Hvad med port 20? Har du husket at åbne den også?

--
Mvh. Jesper

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 03-01-03 12:24

Yep, den er åbnet, men når jeg scanner portene, skrives der den er lukket,
ikke blocked, og 21 er åben.
Har lagt et dump ud på dk.binare.