Hvordan får jeg Plug-in´s til at
Fra : Jørgen Lysgaard

Dato : 07-03-01 21:06

Ok jeg indrømmer jeg er newbie mht. til linux.

Jeg har de sidste par dage arbejdet på at få en RH 7.0 til at virke,
hvilket også er lykkedes, det sidste jeg har gjort er at installere
Netscape 6.01 det forløb også uden problemrer, men jeg kan ikke få
plug-in's til at virke.

Jeg har uden problermer installeret RH 7.0 med relevante opdateringer
bla. Netscape 4.76 og Nvidie driveren.

Herefter installerede jeg Acrobat Reader og RealPlayer (BigBrother) de
virker også med NS 4.76, her efter installerede jeg NS 6.01 men her
virker plug-in'sene ikke , jeg har prøvet lidt af hvert men det er
ikke lykkedes mig at få det til at virke, er der nogen der kan hjælpe ?

mvh
Jørgen Lysgaard

Fra : Tommy Harbo

Dato : 08-03-01 11:41

Har du kopieret filerne fra den gamle Netscape's PLUGIN dir til den nye?