Efterlyses: Erfaring med Photoshop's "Exte~
Fra : Snuske

Dato : 02-01-03 17:22

Hejsa!

Er der nogen der har prøvet at benytte Adobe Photoshops External Automation
via ASP - dvs. bruge Photoshops COM-objekt? Jeg har forsøgt med nedenstående
script, men får time-out på scriptet :-/

' My Script

<%
Dim appRef
Set appRef = Server.CreateObject("Photoshop.Application")

Response.Write(appRef.Path)
%>

--

Mvh Nicolai

Fra : Jakob Andersen

Dato : 02-01-03 20:29

"Snuske" <mupetcom@worldonline.dk> wrote
> [...]
> via ASP - dvs. bruge Photoshops COM-objekt? Jeg har forsøgt med
nedenstående
> script, men får time-out på scriptet :-/

Jeg har brugt det ganske lidt, er du sikker på at du har installeret
Photoshop på serveren og at IUSR_<maskinnavn> har rettigheder til at køre
programmet.

Prøv evt. at lave din test i clientside VBScript først evt. vha WSH det er
trods alt lidt nemmere at debugge når man kan se fejlbeskeder

PS:
<http://partners.adobe.com/asn/developer/scripting/docs/PS7ScriptingGuide.pd
f>

--
Jakob Andersen

Fra : Snuske

Dato : 03-01-03 00:23

Kan du sige mig hvor man opsætter program-rettighederne til en bruger (fx
IUSR)?

--

Mvh Nicolai

Fra : Jonas Skafte Jensen

Dato : 03-01-03 02:05

> Kan du sige mig hvor man opsætter program-rettighederne til en bruger (fx
> IUSR)?

Hvilken Windows?

Fra : Snuske

Dato : 03-01-03 09:55