WLAN
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-01-03 15:51

HEJSA.

ER DER NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG MED INFORMATIONER OMKRING HVAD MAN SKAL VÆRE
OPMÆRKSOM PÅ INDEN KØBER WLAN, OG EVENTUELT OPSÆTNING OG OSV.

HILSEN LARS

Fra : Mads Bahrt

Dato : 02-01-03 17:02

Lars Jørgensen wrote:
> HEJSA.
>
> ER DER NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG MED INFORMATIONER OMKRING HVAD MAN SKAL VÆRE
> OPMÆRKSOM PÅ INDEN KØBER WLAN, OG EVENTUELT OPSÆTNING OG OSV.
>
> HILSEN LARS

GIDER DU IKKE LADE VÆRE MED AT RÅBE - DET ER IKKE PÆNT!

MVH
Mads Bahrt

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-01-03 20:19

sorry... ikke bevidst...

Fra : Jens

Dato : 02-01-03 23:13

"Lars Jørgensen" <6volt@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hvad mener du med wlan ?
er det en adsl forbindelse eller noget bynet eller.......

Hvis det er adsl så læs det der står med småt i aftalen.

Spørgsmålet er en smule upræcist......

mvh Jens