katalysator på en piaggio nrg
Fra : 711711

Dato : 02-01-03 14:19

Jeg har en piaggio nrg, hvor skiven og blind røret er taget den kører 75
km/t. Men jeg har høret at hvis man fra kobler katalysatoren kommer den
til at køre hurtigere, er det rigtigt, og hvordan gør man det?

På forhånd tak.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mads Jensen

Dato : 07-01-03 22:34

"711711" <711711.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> km/t. Men jeg har høret at hvis man fra kobler katalysatoren kommer den
> til at køre hurtigere, er det rigtigt, og hvordan gør man det?

Det er en nødvendighed at udskifte hele udstødning, da det er hele
udstødningen som virker som en begrænsning.

En NRG med en anden potte, går ca. 85-100 km/t på speedo, afhængig af
hvilken udstødning du vælger.

Mads^