IE 6.0 opfører sig mærkeligt...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 02-01-03 00:21

Hej

De sidste par dage er IE 6.0 begyndt at opføre sig meget underligt, når
surfer rundt bare med et browservindue åbent er det ok, men hvis jeg åbner
et mere låser IE fuldstændig, den kan slet ikke klare at køre mere end et
browservindue åbent af gangen ?

Før denne fejl kom har jeg uden problem, sagtens kunne ha' mange
browservinduer åbne på én gang.

Så har jeg lige kørt en Windows Update, og troede det kunne løse problemet,
men nej det gjorde det ikke.

Hvad kan der være galt ?

Køre WinXP Pro (med SP1)
Som sagt IE 6.0 (med SP1)

AMD Thunderbird 1400 MHz
256 Mb Ram

Mange tak på forhånd.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Brian Valentin

Dato : 03-01-03 21:12

Har præcist det samme problem - kører dog med Windows ME !!!
Vil også meget gerne vide hvad der er at gøre for at komme det problem til
livs !

B.Valentin

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 03-01-03 23:57

> Hej alle.
Det ser ud til at være det samme problem jeg har.
Det er mig der har skrevet indlægget.. (IE 6,0 hænger efter kort tid).
Mvh Hans.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 04-01-03 01:08

Hej

Ja jeg har fået løst problemet, men på en noget "dramatisk" måde jeg lave en
helt ny install af XP (incl. formatering) da ingen af de råd jeg fik på
eksperten virkede, men det kan da være det kan hjælpe jer;
http://www.eksperten.dk/spm/300077

Fra : A. K.

Dato : 12-01-03 14:01

> [...]
> browservinduer åbne på én gang.
>
> Så har jeg lige kørt en Windows Update, og troede det kunne løse

Det er muligt det er dette der skal til, det plejer at hjælpe, hvis det nye
vindue man åbner, forbliver blank, og der ikke sker mere.
Klik på start, gå i kør, skriv: regsvr32 urlmon.dll klik OK, derefter
regsvr32 actxprxy.dll klik OK derefter regsvr32 skdocvw.dll og klik
OK, det plejer at løse problemet.

--

Hilsen
A . K. Esbjerg