BF 1942 road to rome?
Fra : MaRk

Dato : 01-01-03 18:17

Hej

Så lige dette spil på spilpriser.dk

Er det godt?
Er det en udvidelse??

Mvh
Mark

Fra : Svend Emil

Dato : 01-01-03 20:22

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Så lige dette spil på spilpriser.dk
>
> Er det godt?

Hvis det følger resten af spillet kan det ikke være helt skidt !

> Er det en udvidelse??

Ja

--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Seth

Dato : 01-01-03 23:21

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]

Ingen ved om det er godt endnu, da det ikke er udgivet....det forventes i
Danmark omkring 16 januar.
og jo det er en officel udvidelse, så det kræver du har den første
Battlefield.

Læs mere her:
http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/rome_features.jsp

Mvh
Bo

Fra : a

Dato : 06-01-03 12:49

Spillet er hakkende og langt fra realtime. Det er yders utilfredsstillende
som du også kan se af flere andre indlæg. I forhold til Wolfenstein
multiplayer som har 100 % realtime action og stor intesitet. Fed grafik og
lyd så får du ingenting for pengene i BF1942. Du må gerne købe mit BF1942,
jeg har kun spillet det een gang!

Vh. Bruce

Fra : Martin Korsgaard

Dato : 11-01-03 17:46

"a" <mal@proinvent.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lyd så får du ingenting for pengene i BF1942. Du må gerne købe mit BF1942,

Jeg har en 2Ghz der køer den fint på middel grafik
en af mine venner har en 800mhz der køer den fint på minimum grafik

Michael