Nightfire!
Fra : JtM

Dato : 31-12-02 15:25

Hej Alle.

Jeg har gentagne gange forsøgt at hente det nye James Bond spil Nightfire.

Jeg har endda hentet næsten 1,5 Gb i 2 filer på Kazaa (CD1 & CD2), men jeg
kan ikke få det til at virke. Jeg har også forsøgt på en side der hedder
noget i retning af warez, men det er ikke til at komme frem til en download,
og pop-up vinduerne er uendelige (thank god for pop-up killer), jeg prøved
edonkey og kom ind på overnet, som jeg installerede, men der sker ikke
rigtig noget, jeg ved ikke, om den kan med min firewall. Kan jeg få noget
hjælp?

JtM

Fra : Ding-Dong

Dato : 31-12-02 15:41

JtM skrev i en meddelelse
> Hej Alle.
>
> Jeg har gentagne gange forsøgt at hente det nye James Bond spil Nightfire.
bla bla bla.....

Du skal nok prøve news:alt.dk.warez - dette er ikke en gruppe til warez ?

Ding-Dong

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 31-12-02 16:01

Hent det fra Sharereactor det virker GODT NYTÅR

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 31-12-02 18:06

"JtM" <theman@tdcadsl.dk> wrote in

> Hej Alle.
>
> Jeg har gentagne gange forsøgt at hente det nye James Bond spil
> Nightfire.

Prøv Fona på en hverdag mellem 10-17.

--
Knud