Godt nytår!
Fra : Leo Heuser

Dato : 31-12-02 12:33

Med ønsket om nogle spændende og udfordrende
problemstillinger i det nye år , ønsker jeg gruppens
brugere et rigtig godt nytår.

Leo Heuser

Fra : Jan Kronsell

Dato : 31-12-02 13:15

Hej Leo
"Leo Heuser" <leo.heuser@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Med ønsket om nogle spændende og udfordrende
> problemstillinger i det nye år , ønsker jeg gruppens
> brugere et rigtig godt nytår.
>
> --
I lige måde, og tak for den hjælp du har givet i det forgange år. Altid
relevant og brugbar.

Hilsen
Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 31-12-02 14:58

Den 31 dec 2002 skrev Leo Heuser i dk.edb.regneark:

> Med ønsket om nogle spændende og udfordrende
> problemstillinger i det nye år , ønsker jeg gruppens
> brugere et rigtig godt nytår.

Med tak for alle de løsninger, du har leveret gennem de sidste mange
år, ønskes du ligeledes godt nytår.

LarsK

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-12-02 17:03

> [...]
> Med ønsket om nogle spændende og udfordrende
> problemstillinger i det nye år , ønsker jeg gruppens

I absolut lige måde - og jeg har ikke glemt vores lille aftale, men skal
bare finde det rette tidspunkt

Kurt

Fra : Denis Nissen

Dato : 31-12-02 18:41

Jeg tilslutter mig de forrige talere.
mvh
Denis

Fra : Henrik Christensen

Dato : 01-01-03 13:52

godt nytår

Mvh Henrik

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 09-01-03 21:46

Hej NG

Bedre sent end aldrig ønskes alle hermed et forsinket godt nytår samt en
speciel tak til dem der ufortrødent hjalp til undervejs i det forgangende
år.

Med venlig hilsen
Jørgen Bondesen