Project IGI ?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 31-12-02 10:07

Hej,

Vi er kommet til bane nummer to - den med SAM basen. Vi skal have fat i
nogen "C4". Dem kan vi også finde i warehuset og får dem også samlet op. Men
når vi kommer hen til SAM, hvordan får vi dem så placeret...er det som at
skifte våben eller ? Vi kan ikke se dem (C4). Kan nogen af Jer derude hjælpe
os...skal man måske op på SAM ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Devast8or

Dato : 31-12-02 11:58

Hvis jeg husker rigtigt skal du stille bag ved SAM-fætrene, og når du står
rigtigt kommer der et lille C4-ikon frem ligesom når du stiller dig ved en
stige. Så trykker du bare use (eller hvad den nu hedder).

Devast8or

--
Spamfilter activated