|
| Samsung SyncMaster 900SL+ Fra : S@ndman |
Dato : 07-03-01 15:50 |
|
Hejsa,
Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer ned
foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde instillingen
for det.
Jimmy
| |
DaWizeGuy (08-03-2001)
| Kommentar Fra : DaWizeGuy |
Dato : 08-03-01 16:41 |
|
"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
news:985i2o$2ptv$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa,
>
> Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer ned
> foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde instillingen
> for det.
Det kan du ikke
Jeg har netop talt med Anovo Danmark (fordi min skærm har en anden fejl),
som supporterer Samsung i Danmark, og den flinke dame oplyste at den fejl du
beskriver findes på næsten alle de skærme der er solgt i den seneste tid.
Heldigvis er der tre års on-site ombytningsgarnti, hvilket betyder, at de
kommer hjem til dig og bytter skærmen, hvis du faxer en kopi af din
købskvittering, serienummeret bag på skærmen og en fejlbeskrivelse til Anovo
Danmark faxnr. 70107102. Du kan også ringe til dem på tlf. 70107101.
---
Mvh
Anders
| |
Kaunda (08-03-2001)
| Kommentar Fra : Kaunda |
Dato : 08-03-01 18:41 |
|
"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:985i2o$2ptv$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa,
>
> Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer ned
> foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde instillingen
> for det.
Hvor meget buer det?
Jeg har også lige købt tilsvarende skærm, og jeg kan da godt se at den buer
lidt
indad.
Efter jeg har lagt mærke til det ser jeg det sgu hele tiden.....
Ellers er det da en god skærm.
Mvh Kenneth
| |
S@ndman (08-03-2001)
| Kommentar Fra : S@ndman |
Dato : 08-03-01 21:21 |
|
> > Hejsa,
> >
> > Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer
ned
> > foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde
instillingen
> > for det.
>
> Hvor meget buer det?
> Jeg har også lige købt tilsvarende skærm, og jeg kan da godt se at den
buer
> lidt
> indad.
> Efter jeg har lagt mærke til det ser jeg det sgu hele tiden.....
> Ellers er det da en god skærm.
>
> Mvh Kenneth
>
Jeg synes den buer nok til at man ser det hele tiden og det er et
irritationsmoment...
Jimmy
| |
DaWizeGuy (08-03-2001)
| Kommentar Fra : DaWizeGuy |
Dato : 08-03-01 21:33 |
|
"Kaunda" <Mig@post.hus.dk> wrote in message
news:988fvo$j8s$1@news.opasia.dk...
>
> "S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:985i2o$2ptv$1@news.cybercity.dk...
> > Hejsa,
> >
> > Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer
ned
> > foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde
instillingen
> > for det.
>
> Hvor meget buer det?
> Jeg har også lige købt tilsvarende skærm, og jeg kan da godt se at den
buer
> lidt
> indad.
> Efter jeg har lagt mærke til det ser jeg det sgu hele tiden.....
> Ellers er det da en god skærm.
Gør som os andre: fax til Anovo og få den ombyttet!
---
Mvh
Anders
| |
Kaunda (09-03-2001)
| Kommentar Fra : Kaunda |
Dato : 09-03-01 14:11 |
|
"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse
news:988q5k$r98$1@news.net.uni-c.dk...
>
> Gør som os andre: fax til Anovo og få den ombyttet!
hejsa
Jeg sendte en e-mail til dem i dag, og jeg fik svar efter 25 minutter. (god
service, det lover godt)
Men de ombytter den desværre ikke.
Citat fra mail : Vi kan desvære ikke ombytte skærmen til en anden idet det
er en generel
fejl, men vi laver skærmene så hurtigt som overhovedet muligt.
Det er en skam, men det er til at leve med.
Så nu er fax´en sendt.
Tak for de hurtige svar.
Mvh
Kenneth
| |
Jakob Levisen (11-03-2001)
| Kommentar Fra : Jakob Levisen |
Dato : 11-03-01 01:54 |
|
Kaunda skrev i meddelelsen <98akj5$17u$1@news.opasia.dk>...
>
>"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse
>news:988q5k$r98$1@news.net.uni-c.dk...
>>
>> Gør som os andre: fax til Anovo og få den ombyttet!
>
>hejsa
>
>Jeg sendte en e-mail til dem i dag, og jeg fik svar efter 25 minutter. (god
>service, det lover godt)
>
>Men de ombytter den desværre ikke.
>
>Citat fra mail : Vi kan desvære ikke ombytte skærmen til en anden idet det
>er en generel
>fejl, men vi laver skærmene så hurtigt som overhovedet muligt.
>
>Det er en skam, men det er til at leve med.
>
>Så nu er fax´en sendt.
>
>Tak for de hurtige svar.
>
>Mvh
>
>Kenneth
>
Er det en fejl som opstår hen ad vejen, eller er skærmen født med den ?
Ville det kunne betale sig at få skærmen demonstreret i butikken og ved
selvsyn konstatere om fejlen er der, eller kan man risikere at den pludselig
dukker op ?
venlig hilsen Jakob
| |
Kaunda (11-03-2001)
| Kommentar Fra : Kaunda |
Dato : 11-03-01 10:18 |
|
"Jakob Levisen" <jakobl@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:98eiel$5il$1@news.inet.tele.dk...
> Er det en fejl som opstår hen ad vejen, eller er skærmen født med den ?
> Ville det kunne betale sig at få skærmen demonstreret i butikken og ved
> selvsyn konstatere om fejlen er der, eller kan man risikere at den
pludselig
> dukker op ?
Efter hvad jeg kunne forstå på Anovo så er det en fejl fra fabrikken, Det er
derfor
at de ikke bare kunne bytte den.
På min skærm var fejlen der da jeg fik den.
Problemet ved at få skærmen demonstreret i butikken, kunne være at du kikker
på en
demo og der efter får en skærm fra lageret.
Mvh Kenneth
| |
Jakob Levisen (11-03-2001)
| Kommentar Fra : Jakob Levisen |
Dato : 11-03-01 12:16 |
|
Kaunda skrev i meddelelsen <98ffl2$qij$1@news.opasia.dk>...
>
>"Jakob Levisen" <jakobl@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>news:98eiel$5il$1@news.inet.tele.dk...
>
>> Er det en fejl som opstår hen ad vejen, eller er skærmen født med den ?
>> Ville det kunne betale sig at få skærmen demonstreret i butikken og ved
>> selvsyn konstatere om fejlen er der, eller kan man risikere at den
>pludselig
>> dukker op ?
>
>Efter hvad jeg kunne forstå på Anovo så er det en fejl fra fabrikken, Det
er
>derfor
>at de ikke bare kunne bytte den.
>
>På min skærm var fejlen der da jeg fik den.
>
>Problemet ved at få skærmen demonstreret i butikken, kunne være at du
kikker
>på en
>demo og der efter får en skærm fra lageret.
>
>Mvh Kenneth
>
Jeg har nu tænkt mig at få demonstreret den aktuelle skærm som jeg skal have
med hjem...hvis den så viser sig at være defekt, så skal butikken vel have
den byttet under alle omstændigheder. Men måske er det for meget at forlange
af butikken ?
venlig hilsen Jakob
| |
Thomas (12-03-2001)
| Kommentar Fra : Thomas |
Dato : 12-03-01 13:21 |
|
> Jeg har nu tænkt mig at få demonstreret den aktuelle skærm som jeg skal
have
> med hjem...hvis den så viser sig at være defekt, så skal butikken vel have
> den byttet under alle omstændigheder. Men måske er det for meget at
forlange
> af butikken ?
Hvis butikken ikke vil vise dig skærmen i butikken, kan de vel næppe
betragtes som seriøse...?
--
MVH
Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial
| |
Jakob Levisen (13-03-2001)
| Kommentar Fra : Jakob Levisen |
Dato : 13-03-01 00:44 |
|
>Hvis butikken ikke vil vise dig skærmen i butikken, kan de vel næppe
>betragtes som seriøse...?
>
Tjaa...jeg emailede dem i lørdags med netop dette spørgsmål og har da ikke
fået svar endnu. Så jeg ved ikke rigtigt, men regner med at tage derned en
af de nærmeste dage og snakke med dem. Så må vi se hvad de siger.
venlig hilsen Jakob
| |
|
|