Ubudne gæster
Fra : ....

Dato : 30-12-02 11:54

Hej NG

Her siden d. 23 er der nogen der er flyttet ind i min lade, eller rettere
under min lade.
Jeg har haft et hul i gulvet, hvor jeg har ført en trykluftinstallation ind,
og dér er der "et eller andet" der har fundet ud af at grave sig ned og ind
under gulvet. Jeg kan ikke se hvad det er, og jeg tør ikke stikke armen ned
for at mærke efter Er der nogen der ud fra beskrivelsen af hullet kan
give et praj om hvad det kan være ?
Jeg troede først det var rotter, men da jeg flyttede mit arbejdsbord, kunne
jeg se på mængden af jord / grus / sten, at det må være nogen ENORME rotter,
eller også er det et andet dyr. På omkring 1 uge, måske lidt mere, er der
gravet op hvad der svarer til ca. 2 havetrillebøre. Hullet er ca. 15 cm i
diameter.
Der er ikke nogen ekskrementer at se. Jeg har ikke set så meget som skyggen
af dyret. Der er ikke noget spiseligt i laden, det nærmeste spiselige, er
naboen som har en hel del høns.
Jeg har selv mistanke om at det kan være en grævling, men er der sådan nogen
på Falster, og plejer de at "gå ind", jeg mener de er meget sky.

Mvh
Thomas

Fra : Inger Pedersen

Dato : 30-12-02 12:17

"...." <nykoebingvej@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ned
> for at mærke efter Er der nogen der ud fra beskrivelsen af hullet kan

Jamen det er da selvfølgelig nisser!
Hvad ellers? Sæsonen er jo slut nu, og de går i hi til næste år.
Lad dem endelig have ro til 1. december - så får du fornøjelsen af dem igen

Hilsen Inger

Fra : ....

Dato : 30-12-02 14:11

Hej Inger.

DET havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på..............
Mon de bliver sure hvis jeg fylder hullet op med beton

Mvh
Thomas

Fra : Thomas

Dato : 30-12-02 20:07

uanset hvad det er så er der et middel der næsten altid virker..

stress

sæt en radio op, lad den køre i døgndrift et par døgn så skal dyret nok
flytte..

thomas

Fra : Nette

Dato : 30-12-02 20:33

"Thomas" wrote in message
> sæt en radio op, lad den køre i døgndrift et par døgn så skal dyret nok
> flytte..

Forudsat af at den lille nisse ikke sover med ørepropper selvfølgelig

Sorryyyy....den var for fristende, men dit råd er godt. Jeg har skræmt en
mår væk på den måde engang.

Nette

Fra : Rolli

Dato : 30-12-02 21:46

On Mon, 30 Dec 2002 20:33:01 +0100, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Forudsat af at den lille nisse ikke sover med ørepropper selvfølgelig
>
>Sorryyyy....den var for fristende, men dit råd er godt. Jeg har skræmt en

Hvad med ungerne, har du talt dem her for nylig