MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mange skærme
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-12-02 23:27

Hej her i gruppen

Jeg skal gerne sammensætte 24 monitorer ved siden af hinanden, således at
disse danner en meget stor wide screen fx i formatet 24576*768
(24*1024=24576). På denne "stor" skærm skal der køres en animation.
Jeg er klar over at en PC ikke kan styre alle disse skærme. Jeg leder derfor
efter noget software der kan afvikle fx. .avi filer på mange maskiner
samtidigt / synkront. Hver PC skal så afvikle sit eget billedudsnit af det
store format.

Er der nogen her der kender til sådan noget "cluster" software??

Jeg ved at det er lidt "off topic", men jeg er rimelig desperat.

Venlig hilsen

Michael Rasmussen