IE 5.5 fuld version, hvor?
Fra : Peter Østergaard [21~

Dato : 29-12-02 20:39

Hvor finder jeg en fuld version (komplet download) af IE 5.5 som jeg kan
downloade for en van som kun har 56K modem?

Jeg kan kun finde download programmet på ca. 500K og min ven ønsker jo ikke
at installere fra nettet med hans modem

/Peter

Fra : Karsten Strøm

Dato : 29-12-02 20:51

"Peter Østergaard [2100]" <peter_oestergaard@removethis_hotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3e0f4f37$0$71706$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> downloade for en van som kun har 56K modem?
>
> Jeg kan kun finde download programmet på ca. 500K og min ven ønsker jo

Her er den fulde version
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

---