Indretning af cafe
Fra : Peter Hauge Jensen

Dato : 29-12-02 17:15

Hej allesammen,

Jeg håber en af jer kan hjælpe!

Jeg står overfor at skulle indrette en cafe.

For snart to år siden så jeg en brochure for et jysk firma der havde
vægdekorationer i temaer - alle former for mure; alm. mursten, klostersten,
spanske sten osv. - men i plastikplader lige til at sætte op. Det gav en ret
flot indtryk.

Er der nogle af jer der kender dette firma eller til tilsvarende ville jeg
være lykkelig

På forhånd tak.

Peter

Fra : Jens B

Dato : 01-01-03 23:43

Hej Peter.

Dette er måske en lille hjælp. Jeg kan huske at et firma fra (vist nok)
Århus, har stået for indretningen af Crazy Daizy i Ringsted.
Du kan evt prøve at gå ind på deres hjemmeside
http://www.ringsted.crazydaisy.dk/ her kan du se billeder af
indretning af pubben.
Og så kunne du evt skrive en mail til dem, for at høre hvem der har stået
for indretningen.
Jeg ved at det firma som har indrettet pubben, også indretter andre evt en
café. Og har færdige elementer som du efterlyser.
Måske en hjælp, prøv.

Jens B.