Hovedopgave til Datamatikker studie søges ~
Fra : Henrik Petersen

Dato : 29-12-02 17:15

Vi er en gruppe på 2 personer der skal til at starte på 5 semester på
datamatikker uddanelsen(åben udanelse aftensskolen) vi leder efter et
projekt, vi har selv noget i tankerne omkring noget E-business, hvor vi
laver en analyse af et produkt, om hvordan det kan blive en succes på et
web-site og hvad der skal til på en web-site ang usability så det fungere.

MVH

Henrik Petersen

Fra : Jimmy

Dato : 29-12-02 20:22

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> wrote in message
> [...]
> web-site og hvad der skal til på en web-site ang usability så det fungere.

Oki doki - Held og lykke med det.

Mvh
Jimmy

Fra : Potter

Dato : 30-12-02 14:08

Jeg ved ikke om vi falder indenfor jeres opgave, men vi har startet en
lille E-Business - hvis I altså mangler en case - det var lidt svær at
læse ud af det I skrev.

Men hvis det er tilfældet, så kunne vi måske finde ud af noget? I kan
se det på www.ballerina.dk - skulle det have jeres interesse.

Venligst
Potter