MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelse i windows 98 i forbindelse m~
Fra : Tina Jensen-Sondrup

Dato : 29-12-02 17:26

Hej NG

Under forsøg på instalation af spillet "The Sim's" får jeg en fejlmeddelse
der hedder "Fejlnummer 0x80040706 , Beskrivelse: Udefineret objektreference"
og instalationen bliver afsluttet.

Spillet kan godt instaleres på andre computere, er der mon nogen der kan
sige mig hvad fejlnummeret betyder eller hvor jeg ellers kan finde ud af
det??

Jeg ligger en billede af fejlen i dk.binaer "Fejlmeddelse i windows 98 i
forbindelse med install af spil (The SIMS)"

På forhånd tak.

Fra : Madsen

Dato : 29-12-02 17:42

Tina Jensen-Sondrup skrev:

> Under forsøg på instalation af spillet "The Sim's" får jeg en
> fejlmeddelse der hedder "Fejlnummer 0x80040706 , Beskrivelse:
> Udefineret objektreference" og instalationen bliver afsluttet.

Har du prøvet at slå antivirussoftwaren fra, hvis du da ellers
har sådan noget installeret? Det kan være den der er skyld i det.

Madsen.

Fra : Tina Jensen-Sondrup

Dato : 29-12-02 23:26

> Har du prøvet at slå antivirussoftwaren fra, hvis du da ellers
> har sådan noget installeret? Det kan være den der er skyld i det.

> [...]

Det er prøvet at slå antivir fra, og en opdatering af DirectX hjalp heller
ikke !

Fra : Madsen

Dato : 29-12-02 23:51

Tina Jensen-Sondrup skrev:

> Det er prøvet at slå antivir fra, og en opdatering af DirectX
> hjalp heller ikke !

Hmm, hvad så med at starte i fejlsikret tilstand og installere det
imens den kører fejlsikret? (Holdt Ctrl-tasten nede når der står
'Starter Windows 98' under opstarten og vælg så 'Fejlsikret til-
stand' på listen).

Madsen.