MANGLER DU KUNDER I BUTIKKEN
Fra : JØRGEN

Dato : 07-03-01 13:21

Trænger du til at få mere gang i butikken, sælger du noget indenfor mobil
branchen ? Så har jeg kunderne !

Kontakt mig for nærmere info

oneline1@yahoo.com

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-03-01 13:32

"JØRGEN" <oneline1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Trænger du til at få mere gang i butikken, sælger du noget indenfor mobil
> branchen ? Så har jeg kunderne !
>

> Kontakt mig for nærmere info

Hvorfor sælger du så ikke selv direkte til dem?

Det er der da flere penge i...

mvh
Bjørn

Fra : JØRGEN

Dato : 07-03-01 14:40

Det gør jeg nok også, men de vil have flere produkter !

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-03-01 14:49

> Det gør jeg nok også, men de vil have flere produkter !

Dem kan du jo så få butikken til at levere til dig...

Alternativt få/købe ekstravarerne fra en grossist.

PS: En mailadresse som din, virker ikke lige frem seriøs - sagt så positivt
som overhovedet muligt.

mvh
Bjørn