Opløse oasis
Fra : Lars Knudsen

Dato : 29-12-02 12:18

Hejsa,

Er der nogen der ved, om der findes noget der kan opløse oasis (det dér
grønne halløj man bruger til blomster)?

Og til den nysgerrige - min bedre halvdel har noget der har sat sig fast i
et tyndt hult glasrør, der kun er åbent i den ene ende. Så det er ikke lige
til at fiske ud derfra, med mindre man kan hælde noget derop, der opløser
Oasis'en...

** Lars

Fra : Inger Pedersen

Dato : 29-12-02 12:30

"Lars Knudsen" <lars@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
lige
> til at fiske ud derfra, med mindre man kan hælde noget derop, der opløser

Det skulle kunne lade sig gøre at fiske det op med en hæklenål (evt. tapet
fast på en strikkepind, hvis den er for kort) eller et stykke bøjet
ståltråd. Jeg tror ikke, der er noget, der kan opløse oasisen.

Hilsen Inger

Fra : Morten Guldager

Dato : 29-12-02 12:35

In article <Xns92F37D0F17A46lkngalileodk@62.243.74.162>, Lars Knudsen wrote:
> Hejsa,
>
> Er der nogen der ved, om der findes noget der kan opløse oasis (det dér
> grønne halløj man bruger til blomster)?

Prøv med acetone, det opløser det meste plastik.
Ellers er der jo cellousefortynder.

Begge dele er "udendørs" sager. Og lad være med at hælde det på dine
fingre.

/Morten

Fra : PiaR

Dato : 30-12-02 12:17

Prøv at ringe til Smithers - Oasis Denmark A/S

Tlf 47316111

http://www.smithersoasis.com/

Det er dem der laver det :)