Skærme
Fijala 3554
BNC Skærmkabel 4-5m Hvor?
Fra : Michael

Dato : 28-12-02 17:54

Jeg leder efter et BNC skærmkabel på 3-4-5 meter, men kan ikke
rigtig finde noget. Nogen her der kender et sted hvor sådan et
kabel kan købes?

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Klaus G.

Dato : 29-12-02 00:36

"Michael" <trashcan@trashcan.dk> wrote in message
> Jeg leder efter et BNC skærmkabel på 3-4-5 meter, men kan ikke
> rigtig finde noget. Nogen her der kender et sted hvor sådan et
> kabel kan købes?
Er det ikk bare at købe et alm BNC-Kabel, og så købe en forlænger?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Michael

Dato : 30-12-02 00:53

Hej...

> Er det ikk bare at købe et alm BNC-Kabel, og så købe en forlænger?

Et eller andet sted - jo. Men det vil alligevel give lidt tab ved
en forlænger, så det ville være det mest optimale med ét kabel.

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Kim Jensen

Dato : 30-12-02 11:09

On Sat, 28 Dec 2002 17:53:58 +0100, "Michael" <trashcan@trashcan.dk>
wrote:

>Jeg leder efter et BNC skærmkabel på 3-4-5 meter, men kan ikke
>rigtig finde noget. Nogen her der kender et sted hvor sådan et
>kabel kan købes?

Kig evt. på www.edbpriser.dk .

Kim

Fra : Mikkel Lausten

Dato : 30-12-02 20:35

Michael wrote:
> Jeg leder efter et BNC skærmkabel på 3-4-5 meter, men kan ikke
> rigtig finde noget. Nogen her der kender et sted hvor sådan et
> kabel kan købes?
Hammergren

http://www.hd.dk/kabler/index.html

Mikkel