Jeg vil så gerne prøve Linux - men !
Fra : Bo Simonsen

Dato : 28-12-02 15:57

Hello Henry.

28 Dec 02 14:10, you wrote to all:

HM> Partition Magic pro kan ikke altid fjerne reiserfs og ext2 samt ext3
HM> partitioner. Jeg habefaler at du evt. kører cfdisk i terminalen inden
HM> du lukker Linuxen ned for sidste gang.

Ok, det er bare underligt, hvorfor de ikke kan det, det er vel ligeså simpelt
som at fjerne andre filsystemer. (filsystemet er underordnet når man fjerner
partisioner).

Bo

Fra : Stig Hansen

Dato : 28-12-02 16:12

> [...]
> som at fjerne andre filsystemer. (filsystemet er underordnet når man fjerner

Hvad har Partition Magic og gøre med at du gerne vil prøve Linux
og at den ikke kan fjerne diverse filsystemer, dem kan du fjerne
med Fdisk hvis du fortryder, så kom du bare igang og installere
Linux.

Stig Hansen.

http://www.box4700.dk

Fra : Bo Simonsen

Dato : 28-12-02 17:18

Hello Stig.

28 Dec 02 15:11, you wrote to all:

> [...]
SH> og at den ikke kan fjerne diverse filsystemer, dem kan du fjerne
SH> med Fdisk hvis du fortryder, så kom du bare igang og installere

Jeg tror vidst dikutionen kom lidt på vildspor.

Bo