Eheim 2224
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-12-02 09:56

Hej Alle

Jeg Kan Saftsuseme ikke få gang i min Nyindkøbte Eheim 2224, er der nogen
der kan give mig et fif til at få L..... Startet, (jeg er ved at være godt
træt af at stå og suge i den S.... plast slange) på forhånd tak.

Jacob

Fra : Christian Hinløv

Dato : 28-12-02 10:24

"Jacob Nielsen" <hjemme@city.dk> wrote in message
> [...]
> der kan give mig et fif til at få L..... Startet, (jeg er ved at være godt
> træt af at stå og suge i den S.... plast slange) på forhånd tak.

Jeg har sørget for at der var vand i slangerne+fyldt pumpen _helt_ op med
vand.

Christian Hinløv
www.hinloev.dk

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-12-02 11:04

Jeg tror jeg har brug for en trin for trin Vejledning hvis nogen kan give en
sådan?

Jeg havde Eheim Ecco før og den havde sådan en smart selvsuge funktion hehe
så jeg er lidt lost...

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-12-02 11:43

Mine Damer og Herrer Årets Olfert går til...... Tumpen der ikke kan kende
forskel på In og Out....

Det køre nu som det skal...

Jacob

Fra : jabbe

Dato : 28-12-02 12:13

Damn det var en af de grimmere....
Nårh ja det kan se for selv den bedste(det er jo lige sket)

Jabbe

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 28-12-02 18:45

"Jacob Nielsen" <hjemme@city.dk> wrote in message
> Mine Damer og Herrer Årets Olfert går til...... Tumpen der ikke kan kende
> [...]

Hej Jacob :)
Det var da godt at du fandt ud af at få den igang...... Og det er altså ikke
altid lige let at se forskeld på ind og ud, når det går lidt hurtig med at
få pumperne sat op....
Håber dog at du kommer til at få lige så stor glæde af din nye pumpe (og
slipper al rengøringen som man ellers har med en invendig), som det jeg har
haft, ind til nu.....
Hilsen Ditte