|
| Spildte uddannelsesomkostninger? Fra : Jakob Munck |
Dato : 27-12-02 21:17 |
|
Jeg skal i gang med at lave et (skriftligt) projekt om spild af
uddannelsesomkostninger, og i den forbindelse vil jeg godt høre om der er
nogle, der kan henvise til tekster, links, undersøgelser eller bøger, der
omhandler dette emne.
v.h.
Jakob Munck
| |
T.Pedersen (31-12-2002)
| Kommentar Fra : T.Pedersen |
Dato : 31-12-02 22:09 |
|
"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3e0cb299$0$71641$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg skal i gang med at lave et (skriftligt) projekt om spild af
> uddannelsesomkostninger, og i den forbindelse vil jeg godt høre om der er
> nogle, der kan henvise til tekster, links, undersøgelser eller bøger, der
> omhandler dette emne.
Artikel i Matematik nr. 7, 2001 (det er matematiklærerforeningens blad) af
A.C. Malmberg. Overskrift: 10 millioner spildte matematiktimer?
vh tp
| |
Peter Ole Kvint (01-01-2003)
| Kommentar Fra : Peter Ole Kvint |
Dato : 01-01-03 01:36 |
|
Jakob Munck wrote:
> Jeg skal i gang med at lave et (skriftligt) projekt om spild af
> uddannelsesomkostninger, og i den forbindelse vil jeg godt høre om der er
> nogle, der kan henvise til tekster, links, undersøgelser eller bøger, der
> omhandler dette emne.
Kunne jeg få et eksemplar til min hjemmeside?
http://www.haabet.dk/users/folkeskolen/index.html
| |
Jakob Munck (01-01-2003)
| Kommentar Fra : Jakob Munck |
Dato : 01-01-03 08:15 |
|
Jeg skal lige tilføje, at mit projekt først og fremmest omhandler uddannelse
i erhvervslivet.
jm
| |
Peter Ole Kvint (01-01-2003)
| Kommentar Fra : Peter Ole Kvint |
Dato : 01-01-03 16:05 |
|
Jakob Munck wrote:
> Jeg skal lige tilføje, at mit projekt først og fremmest omhandler uddannelse
> i erhvervslivet.
Hvordan vil du adskille uddannelse i børnehaven
og uddannelse erhvervslivet;
når mange af de ting, som man forgæves forsøger, at lære voksne
havde de meget nemmer kunne lære, som børn.
| |
Jakob Munck (01-01-2003)
| Kommentar Fra : Jakob Munck |
Dato : 01-01-03 17:54 |
|
> Hvordan vil du adskille uddannelse i børnehaven
> og uddannelse erhvervslivet;
> når mange af de ting, som man forgæves forsøger, at lære voksne
> havde de meget nemmer kunne lære, som børn.
>
Det gør man ved at tage udgangspunkt i virksomhedernes regnskaber, og ikke i
samfundets.
jm
| |
|
|