oralsex på første date til Nette
Fra : Tomas O.

Dato : 27-12-02 10:39

On 22 dec 2002, you wrote in dk.snak.seksualitet:

Der gik kludder i min newsreader så derfor:

> Jeg har ingen "problem" med oralsex. Jeg mener bare ikke, at det er
> særlig lækkert at sutte en pik, som jeg ikke ved har været brugt oppe i
> en anden tidligere på aftenen. Jeg vil sgu da helt ærlig godt kende ham
> lidt først, og vide, hvad jeg har med at gøre.

Øh... været sammen med en anden tidligere på aftenen? På den første date?

> Sexlivet bliver da ikke begrænset, fordi man undvære oralsex en enkelt
> gang eller to. Og der er altså meget mere forbundet med at bruge munden
> end der er med at bruge hænderne til at nusse med.

Nej ikke af at undvære det en eller to gange.. det er der ingen problemer
i.. men at en kvinde udviser en underlig holdning til min pik tænder mig så
meget af at hun nok ikke skal regne med jeg ringer.

> En mand der har så travlt med sit sexliv, at han ikke kan vente indtil
> næste gang vi ses, med at dyrke oralt, han har nok også slikket
> samtlige af de kvinder han har været sammen med før mig. Dvs. der er
> rimelig stor chance for at han kan være smittet med et eller andet.

Nu snakker vi altså i hele tråden om første gang man er seksuelt sammen..
så det er vel sexen vi snakker om?

Tomas

Fra : Nette

Dato : 27-12-02 11:57

"Tomas O."wrote in message news:Xns92F16CA54B786IMP@130.225.247.90...

> Øh... været sammen med en anden tidligere på aftenen? På den første date?

Ja, en lørdag aften i byen, kan som bekendt for mig i hvert fald selv om det
ikke sker hver dag, godt give anledning til sex.

> Nej ikke af at undvære det en eller to gange.. det er der ingen problemer
> i.. men at en kvinde udviser en underlig holdning til min pik tænder mig

> meget af at hun nok ikke skal regne med jeg ringer.

Som jeg netop har skrevet til dig i et andet indlæg, så ved du nu, at det
intet har med dig personligt at gøre.

ja og????

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 27-12-02 13:04

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in

> Ja, en lørdag aften i byen, kan som bekendt for mig i hvert fald selv
> om det ikke sker hver dag, godt give anledning til sex.

Se lige emnelinjen.. den første date er vel ikke noget man render på ude i
byen.. det er man HAR mødt hinanden en gang og fatalt at gfå ud sammen og
måske havne hjeme hos den ene eller den anden..

Der ville jeg nok ikke kneppe en om formiddagen og så være sammen med en på
første date om eftermiddagen.. godt nok er jeg en buk, men jeg er ikke et
svin.

> Som jeg netop har skrevet til dig i et andet indlæg, så ved du nu, at
> det intet har med dig personligt at gøre.

ja da

> ja og????

Tjah.. jeg tror jeg lader denne tråd løwe sig selv ihjel.. den er alt for
lang allerede

Tomas

Fra : Nette

Dato : 27-12-02 15:45

"Tomas O." wrote in message news:Xns92F1853A520EAIMP@130.225.247.90...
> Se lige emnelinjen.. den første date er vel ikke noget man render på ude i
> byen.. det er man HAR mødt hinanden en gang og fatalt at gfå ud sammen og
> måske havne hjeme hos den ene eller den anden..

Jeg troede faktisk, vi snakkede om første gang man var sammen..Uanset om det
så kaldes en date eller ej... Personlingt bruger jeg ikke ordet date, med
mindre det er i citationstegn. Jeg er dansker og taler for det meste dansk,
og ordet "date" er ikke dansk og kan dække over både et engangsknald man
har mødt i byen samt et møde man har med een, som man tidligere har mødt og
som man nu møder igen...
Så det er vel et fortolkningsspørgsmål..
På samme måde bruger jeg ikke så gerne ordet at "score"....

Ang. emnelinien..Tjaa, nu kommer der nok snart noget saftigt detaljeret
sladder om at du har givet mig oralsex på vores første "date"*GGG*

Nette

Fra : Per...

Dato : 29-12-02 12:14

In article <3e0c674e$0$1753$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
nettesnetpost@hotmail.com says...

> [...]
> har mødt i byen samt et møde man har med een, som man tidligere har mødt og

Jeg er også dansker og er ikke bange for engelsk, men hvilket dansk ord
ville du så bruge i stedet? Stævnemøde? Er det ikke gammeldags.

Fra : Nette

Dato : 29-12-02 12:30

"Per..." wrote in message news:MPG.1878f75112aa61b89897c1@64.154.60.185...
> Jeg er også dansker og er ikke bange for engelsk, men hvilket dansk ord
> ville du så bruge i stedet? Stævnemøde? Er det ikke gammeldags.

Nej, jeg mener ikke det er gammeldags, men om jeg ville kalde det
stævnemøde, det kommer an på hvilken en af versionerne du hentyder til

Nette

Fra : ram2

Dato : 27-12-02 14:33

"Nette" skrev d. 27-12-02 11:57 dette indlæg :
> Ja, en lørdag aften i byen, kan som bekendt for mig i hvert fald selv
om det
> ikke sker hver dag, godt give anledning til sex.

Det er jo heller ikke lørdag hver dag

http://www.kandu.dk/