Betonfliser - pris ?
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 26-12-02 19:32

er der nogen der ved hvad fliser i 40x40x5 koster ?. Jeg skal kun bruge 10
m2.

mvh
Bendt

Fra : Aksel

Dato : 25-12-02 22:06

"Bendt Rasmussen" <razz2@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvad fliser i 40x40x5 koster ?. Jeg skal kun bruge 10
> m2.
>
> mvh
> Bendt

Betonfliser koster uanset størrelse mellem 50 og 100 kr pr. m2

Hilsen Aksel

Fra : Per Olsen

Dato : 26-12-02 23:26

www.dba.dk
De er godtnok ikke nye, men det er de alligevel ikke om et år.
Brug evt. overskuddet til an højtryksrenser.

Per.

<3e0b6f27$0$47420$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-12-02 23:36

On Thu, 26 Dec 2002 23:26:14 +0100, "Per Olsen"
<per.olsen@post3.tele.dk> wrote:

>De er godtnok ikke nye, men det er de alligevel ikke om et år.

Hvis de allerede efter et år ser så brugte ud, så køber man sine fliser
for billigt.

http://www.gartneriet.dk
Lær af andres fejl
- du lever alligevel ikke længe nok til selv at prøve dem alle.

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 26-12-02 23:43

"Per Olsen" <per.olsen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> www.dba.dk
> De er godtnok ikke nye, men det er de alligevel ikke om et år.
> Brug evt. overskuddet til an højtryksrenser.

Jeg skal bruge dem til en fødselsdagsgave på tirsdag (lidt utradionelt, men
når manden nu ønsker sig en ny fliseterrasse, så skal den også være ny).

Havde det været til mig selv, så havde jeg nok også fundet dem gratis et
eller andet sted. Jeg har i forvejen ca. 40 m2 6-kantede fliser stablet ude
i haven, som jeg har hentet gratis, men det skal være firkantede.

mvh
Bendt