Skærme
Fijala 3554
Køb af TFT skærm - Sony eller Samsung ???
Fra : Per Manniche Bering

Dato : 26-12-02 10:30

Jeg skal ud og shoppe mig en ny skærm. Jeg har kigge på følgende :

- Samsung SyncMaster 191T Balck - 19"
http://www.samsungelectronics.com/monitor/lcd/191t.html

- Sony X82 - 18"
http://www.sony-cp.com/en/products/lcd/x_exceptional/x82/index.html

Jeg skal bruge den primært til at kode, lidt grafik og til tider også lidt
spil :)

Har der nogen af jer der har erfaring med nogle af disse skærme ?

--

Hilsen / Regards
IT-Udvikler / Software Developer

PLASE REMOVE THE "X" IN MY REPLY ADDRESS

Fra : Jensen - Landmåler

Dato : 27-12-02 12:21

"Per Manniche Bering" <pmb@beringcomputerX.dk> wrote in message news:<3e0acb05$0$169$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> spil :)
>
> Har der nogen af jer der har erfaring med nogle af disse skærme ?

Har netop købt en "Samsung SyncMaster 181T Balck - 18" (En blanding af
dine to forslag)
....og jeg er godt nok blevet glad for den.
Jeg kan kun anbefale den. Den har meget fine egenskaber.
Købt hos Net-Suppleis (www.net-supplies.dk) for små 6400 kr.

....meeeen hvis du kører WIN-NT siger SAMSUNG følgende;

Samsungs har ikke en driver til kombinationen TFT-skærm/Win NT4. "Der
findes ingen driver til WIN-NT4, så den eneste mulighed når du bruger
det styresystem er at køre monitoren via dit grafik kort."

Mvh.
Jensen

Fra : Martin S.

Dato : 27-12-02 17:19

"Jensen - Landmåler" <landmaaler@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dine to forslag)
> ...og jeg er godt nok blevet glad for den.
> Jeg kan kun anbefale den. Den har meget fine egenskaber.

Den pris er jo ex. moms !

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 27-12-02 18:44

> Den pris er jo ex. moms !

Den kan fås hos www.xdata.dk til 6700 kr. Har selv købt den til min far, og
selv om vi ikke har testet den så meget endnu, ser det foreløbigt ud til at
være et godt køb.

\Niels

Fra : Per Manniche Bering

Dato : 27-12-02 19:32

Er der nogen der har prøvet nogen af Sony's X52,X72,X82 skærme ?

Fra : Per Manniche Bering

Dato : 02-01-03 16:17

Såe har jeg købt en Sony X82 !

Jeg kan kun sige at det er sørme en dejlig skærm. Det er virkeligt et
fuldent produkt. 100% gennemtænkt design.

Lækkert.. kan kun anbefales