Atlantisrejser.dk
Fra : Nicolai

Dato : 26-12-02 00:11

Hej

Nogen der har rejst med dem?
Kan de anbefales?
Er deres priser ok?

Andre forslag til lign. firmaer?

På forhånd mange tak.

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

(Fjern nospam og de store bogstaver i adressen...)

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 26-12-02 00:58

Prisniveauet er fint.....

Generelt kan de godt anbefales !

mvh.
Nikolaj Østergaard Jensen

Fra : max

Dato : 26-12-02 01:07

> Hej
>
> Nogen der har rejst med dem?
> Kan de anbefales?
> Er deres priser ok?
>
> Andre forslag til lign. firmaer?
>

> På forhånd mange tak.
>
> --
>
> Med venlig hilsen / Best regards
> Nicolai

Du kan med fordel bestille din dyk gennem dem.
enten i forvejen eller dagen inden du planlægger
at dykke.. mvh max

Fra : John Christensen

Dato : 26-12-02 10:15

Dem kan du roligt rejse med. De leverer et fint produkt og har generelt gode
samarbejdspartnere. Den debat der lige har kørt i gruppen var et resultat af
noget ordkløveri, ikke noget omkring deres kvalitet.

God rejse.

Fra : Nicolai

Dato : 26-12-02 13:46

> Dem kan du roligt rejse med. De leverer et fint produkt og har generelt gode
> samarbejdspartnere. Den debat der lige har kørt i gruppen var et resultat af
> noget ordkløveri, ikke noget omkring deres kvalitet.

Jeg takker for alle info. Så har rødehavet bare at leve op til Great Barrier Reef ;oP
Det ER sgu for dyrt at tage til GBR hvert år ;)