Akvarie butik?
Fra : Chrelle@webhiker.dk

Dato : 25-12-02 13:09

Glædelig Jul allesammen.

Er der nogen der kan anbefale mig en god akvarie butik i,
eller i nærheden af, Østerbro i København?
Det er mange år siden jeg har haft akvarie og den gang boede
jeg ikke i København. Jeg har fået et nyt akvarie i julegave
og har brug for et godt sted at købe planter, fisk og
lignende.

--
Christian Ellegaard
chrelle@webhiker.remove.dk

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Carsten Gall

Dato : 25-12-02 17:40

<Chrelle@webhiker.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:oi7j0v8vh81ap80k4drkllr0qigqm8vhup@4ax.com...
> [...]
> jeg ikke i København. Jeg har fået et nyt akvarie i julegave
> og har brug for et godt sted at købe planter, fisk og

Hvis det kun skal være på Østerbro, så er der vel kun akvarium Østerbro,
lige ved Trianglen,
men ellers er der en lille række af andre butikker, og afstanden er ikke
stor, blandt andet
Planteimporten i Valdemarsgade, en noget nedkørt butik, men deres udvalg
er ganske stort,
og priserne er små. Flyvefisken inde ved søerne, er også et bud, de er dog
mest til ciklider, men har også andet,
pris nivuaet kender jeg ikke.

Carsten

Fra : Hajaj®

Dato : 25-12-02 22:39

On Wed, 25 Dec 2002 17:40:08 +0100, "Carsten Gall"
<cgall@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>er ganske stort,
> og priserne er små. Flyvefisken inde ved søerne, er også et bud, de er dog

Tak, så har jeg da lidt at gå efter.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net