Matriarkatet kommer
Fra : Thomas Strandvig

Dato : 24-12-02 16:17

Og jeg syns fanme vi skal lade dem komme til. Jeg glæder mig faktisk til at
være hjemme hver dag sammen med mine børn, og uden østrogenforurening. Og
jeg kan lave mandemad.
Tænk en dejlig fremtid for alle os mænd. Nu bliver det vores tur til at være
sexsymboler. (Og jeg syr selv mit tøj ).
Og så kan østrokonerne sgu blive i trællemøllen på arbejdsmarkedet og være
skaffedyr til både os og den stadigt voksende administration med alle dens
skjulte skatter de næste 2000 år.

Med venlig hilsen

Thomas Strandvig

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 25-12-02 09:36

"Thomas Strandvig" <thomas@strandvig.dk> wrote in

> [...]
> være skaffedyr til både os og den stadigt voksende administration med
> alle dens skjulte skatter de næste 2000 år.

Jeg hørte et sjovt udtryk i en crap-program om dating i Los Angeles. En
mand fortalte at der var mange feminazis der. En feminazi er efter hans
definition en universitetsuddannet kvinde som slår sig ned i Los Angeles og
som dybest set ønsker alle mænd kastreret

I øvrigt så tager jeg hatten af for de mænd som ønsker at blive
hjemmegående. Hvis der er nok mænd der tager den tjans, så kan det jo være
at der bliver lidt mere prestige i det. Det samme gælder for mænd i typiske
kvindefag; flere mænd giver mere prestige og højere lønninger. Lønninger
som måske vil komme til at svare til det ansvar som folk i de brancer har.

Så mænd: I gør både jer selv (slipper af med østrogen-dømmet) og os (højere
lønninger og mere prestige) ved at gå ind i typiske kvindeområder

--ingermarie

Fra : Tomas O.

Dato : 26-12-02 11:31

Inger Marie Jakobsen <im_nospam@brunsgaard.dk> wrote in

> [...]
> definition en universitetsuddannet kvinde som slår sig ned i Los
> Angeles og som dybest set ønsker alle mænd kastreret

Av for den.. så de vil have reagensglasbørn.. for det bliver de vel nødt
til indtil de kan finde ud af at formere sig uden mænd...

> [...]
> i typiske kvindefag; flere mænd giver mere prestige og højere
> lønninger. Lønninger som måske vil komme til at svare til det ansvar

Jeg gik hjemme i 2 år da min dreng var lille.. i vores samfund er det
noget lort.. det er godt nok sævrt at komme tilbage på arbejdsmarkedet
igen.. man bliver skulet til og set skævt til og det tog mig næsten 2 år at
få møvet mig tilbage igen..

> Så mænd: I gør både jer selv (slipper af med østrogen-dømmet) og os
> (højere lønninger og mere prestige) ved at gå ind i typiske
> kvindeområder

Ja og vi får lavere løninger..

En pædmedhj. får alt alt for lidt og det gør en pædagog efter 3 års
uddannelse også..

Tomas