Glædelig Jul
Fra : S.Arnvig

Dato : 24-12-02 15:30

Hej alle NG dykkere

En lille hilsen fra Roskilde med ønske om en

Glædelig Jul og et Godt Nytår

Søren Arnvig

Fra : Henrik Manley

Dato : 24-12-02 16:42

Det samme her fra Farum. Nu venter julemaden og det eneste jeg ønsker mig er
godt dykkervejr og klart vand hele næste år.

--
Henrik Manley
http://bends.dk, m@nley.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-02 17:40

"S.Arnvig" <Venator@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle NG dykkere
>
> En lille hilsen fra Roskilde med ønske om en
>
> Glædelig Jul og et Godt Nytår
>
> Søren Arnvig

ja ja ja oxo fra roskilde men ingen særlig jul til nogen .kun lidt til min
datter
jeg hader jul men i får et kæmpe hurra og ønske om et knaldhammerendegodt
nytår ..

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 25-12-02 00:23

Og lige en glædelig jul fra Skovlunde.<: -)

Bjarne...
Baracuda Dykkerklub
www.baracuda.dk

Fra : Jesper k

Dato : 25-12-02 04:18

Nu er Julen (for mit vedkommende) gudskelov overstået, så det vil jeg ikke
ønske jer!
Men fra Østerbro, ønskes i alle et Mægtigt nytår med (forhåbentlig)
mange gode dyk i det nye år !

De bedste fra
Jesper K

Fra : Ruth Bresson

Dato : 25-12-02 08:50

Også en glædelig jul og godt nytår til jer alle fra København.

Spændende om vi skal ud og hakke hul i isen på søndag, hvor vi holder vores
nytårsdyk.

De bedste hilsner

Ruth Bresson

www.air365.dk - dykkerklubben for alle certifikater.