Jul
Fra : Per H

Dato : 24-12-02 10:57

Rigtig glædelig jul til alle herinde.

Mvh.
PH-BYG/Per Hansen

www.ph-byg.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 24-12-02 11:20

On Tue, 24 Dec 2002 10:57:15 +0100, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>Rigtig glædelig jul til alle herinde.

Tak og også et glædelig jul herfra.

Og nu vil jeg gå mig en tur ud i haven og plukke blomster til juleborder

http://www.gartneriet.dk
Lær af andres fejl
- du lever alligevel ikke længe nok til selv at prøve dem alle.

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 24-12-02 11:34

On Tue, 24 Dec 2002 11:20:10 +0100, Mads Lie Jensen
<mads@gartneriet.dk> wrote:

>Tak og også et glædelig jul herfra.

Mange tak til jer begge. Glædelig og Fredelig Jul til jer alle herinde
fra en på Solskinsøen.

>Og nu vil jeg gå mig en tur ud i haven og plukke blomster til juleborder

Beret, beret (og smut lige indenom mig med et par stykker, så er du
rar

Jule Hjerteligst
Dorte

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 24-12-02 12:40

On Tue, 24 Dec 2002 11:33:56 +0100, Dorte R.M. Hansen
<dot.ringholm@get2net.dk> wrote:

>Beret, beret (og smut lige indenom mig med et par stykker, så er du
>rar

Det bliver lidt svært. Der var kun en enkelt - en julerose selvfølgelig

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 24-12-02 13:58

Per H <phbyg@privat.dk> wrote in

> Rigtig glædelig jul til alle herinde.

Tak. Og i lige måde, og dertil ønsket om et godt og lykkebringende nytår

--
De venligste hilsner
Lars Pedersen

Fra : Fam. Olsen