nyt bund kort til athlon
Fra : erlandchr

Dato : 23-12-02 20:15

jeg skal have et nyt bundkort til en athlon xp1800+ med socketA og 256mb
DDr ram. jeg har været ved at kikke på nogle men jeg kan ikke finde ud
af hvad for et jeg skal vælge og hvad for et der er det beste. så jeg
håber at der er nogle der vil hjælpe mig

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-12-02 20:41

"erlandchr" <erlandchr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af hvad for et jeg skal vælge og hvad for et der er det beste. så jeg
> håber at der er nogle der vil hjælpe mig

Jeg kan hjælpe dig med så meget at du er havnet i den forkerte gruppe, her
er det om knallerter og ikke EDB. Jeg kan ikke huske hvad den gruppe hedder
du skal have fat i, men kig dem igennem så finder du den også.

God jul

Kim Larsen

Fra : Henning Lund

Dato : 24-12-02 22:18

erlandchr skrev:
> [...]
> finde ud af hvad for et jeg skal vælge og hvad for et der er det
> beste. så jeg håber at der er nogle der vil hjælpe mig

Ja da, skift rullerne ud til 5G og måske vil en anden koblingsfjeder
hjælpe, husk sprit i benzinen da det er ret koldt

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Tim Sørensen

Dato : 25-12-02 10:17

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote

> Ja da, skift rullerne ud til 5G og måske vil en anden koblingsfjeder
> hjælpe, husk sprit i benzinen da det er ret koldt

Og for guds skyld: Hæld lidt ekstra olie i, det
lydder som en tunet version.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Calle.

Dato : 25-12-02 12:09

erlandchr wrote:
> [...]
> finde ud af hvad for et jeg skal vælge og hvad for et der er det
> beste. så jeg håber at der er nogle der vil hjælpe mig

Er den oliekølet? Det var den eneste grund jeg kunne finde, for at den skal
i denne gruppe
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : René

Dato : 27-12-02 18:17

> Er den oliekølet? Det var den eneste grund jeg kunne finde, for at den
skal
> i denne gruppe
> --
Kan man ikke få en vandkøler til den der athlon der?