Hej Anders Petersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
> så er det også bare et spørgsmål om lige at ringe og få det
> fikset.
Ja.
> Når det er sagt, så har jeg bare som nævnt lidt skidte erfaringer
> med Tiscali, og kunne derfor godt tænke mig at vide, hvad man
> konkret gør, hvis de skulle finde på at brokke sig - hvad de
> forhåbentlig ikke gør...
Ja har som de fleste andre gennem tiden prøvet at få forkerte regninger
og andet rod i bogholdereriet (hint: bortset fra navneændringen er
<
http://rudi.nerd.dk/wol_kaos.htm> uændret siden den kom op for vel 2½
år siden [1]). Men jeg har aldrig været udsat for andet end kompetent
og effektiv hjælp/information ved kontakt med dem.
[1] Modsat hvad man kunne forledes til at tro ved læsning bl.a. her
gennem nogle måneder, er rod i bogholderiet alt andet end nyt. Det har
plaget skiftende dele af Image/World Online/Tiscalis
papiradministration siden førstnævnte ejere kom over det antal
abonnementer, der kunne overskues på et A4-ark. Deres force er og har
hele tiden til gengæld været teknik, servicer og de interne grupper ej
at forglemme.
Det skal dog retfærdigvis siges, at de siden eftersommeren efter mange
års forsømmelse er begyndt at gøre noget konsekvent ved bogholderiet.
Helt præcis ved at skrive samtlige programmer om fra bunden, da det
meste har været noget forfærdelig patchwork siden starten.
Bortset fra nogle småting og lidt korrektioner henad vejen (efterhånden
som de detekteres) skulle det tilsyneladende være ved at være
færdiggjort.
--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede