proton magnetometer
Fra : Allan

Dato : 22-12-02 21:48

Hvem vil låne (mod leje) et proton magnetometer i 3 X weekend i Øresund
medio marts/april 2003.
Sekundært en sidescansonar.

Pris?
Forsikring?

Kontakt mig direkte
Venlig hilsen
Piraya sportsdykkerkub
Allan Lorck
Telefon 40 91 29 74

Fra : Alan Olsen

Dato : 22-12-02 23:24

Dansk Sportsdykker forbund ejer et proton magnetometer, det er bare aldrig
lykkedes mig at finde ud af hvor det er. Det burde kunne lånes, hvis det kan
findes.
Det lykkedes ikke mig da jeg forsøgte for nogle år siden, men det kan være
at du er mere heldig.

Mvh Alan

Fra : Timo Jattu

Dato : 23-12-02 20:16

Øresund kan godt give lidt problemer med et proton magnetometer pga. de
store jernmængder i undergrunden, nær sverige.

Timo.