Danske sider - fejl i visning
Fra : Nicolai Thorning

Dato : 22-12-02 19:06

Hejsa.

Én af mine venner har et problem. Han kan ikke få de danske
hjemmesider til at fremstå som de var tiltænkt. Det kan manuelt løses
ved at ændre tegnsæt til Western European (Windows), men den
automatiske funktion virker ikke - eller vælger en løsning der ikke er
brugbar.

Han kører Win Me og IE 6.

Umiddelbart ville jeg mene det måtte være en fejl i opsætningen af
tastatur. Dette er for nylig gået i stykker - det var et Microsoft
Internet Keyboard - og er midlertidigt erstattet af et Easy Internet
af Logitech. Der er de nyeste drivere installeret, men vælger man
tastatur under indstillinger, og fanebladet sprog - da står der at
driveren er for gammel og funktionen ikke eksisterer.

Tegnsæt er sat til dansk under indstillingerne, men man kan ikke bruge
æ, ø eller å...

Er der nogen der har idéer til at løse dette?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen,
Nicolai

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 25-02-03 10:54

nicolai_thorning@hotmail.com (Nicolai Thorning) wrote in

> [...]
> æ, ø eller å...
>
> Er der nogen der har idéer til at løse dette?

Hej Nicolaj,

er dit/din vens problem at han ikke kan få sit tastatur til at virke eller
at hans browser ikke viser hjemmesiderne korrekt?

--
Klaus Ambrass

IT - Storstrøms Amt
kam@it.stam.dk