www.kgn-erhverv.dk
Fra : Jacob Albers

Dato : 06-03-01 17:58

Nogle der kender til selskabet på www.kgn-erhverv.dk
Er det seriøse mennesker eller er vi mere ovre i bondefangeri ?

Jacob Albers

Fra : JØRGEN

Dato : 07-03-01 13:05

Jeg ville tage den lidt med ro, og kontakte en advokat. Jeg har tjekket
firmaet tidligere og man skal vist passe på vist dirktøren har været i
direktionen i mere end 100 ApSér Ikke ?

Du bestmmer selv

Hilsen

Jørgen

Fra : malteraq

Dato : 07-08-02 08:18

"Jacob Albers" skrev d. 06-03-01 17:58 dette indlæg :
> Nogle der kender til selskabet på www.kgn-erhverv.dk
> Er det seriøse mennesker eller er vi mere ovre i bondefangeri ?
>
> Jacob Albers

Hej Jacob (og alle andre)

Jeg kan bestemt kun anbefale KGN Erhverv og deres ydelser. Jeg kender
dem efterhånden indgående, idet jeg gennem min virksomhed WebSolut.dk
har dem som kunde - og har haft det længe. I forbindelse med at have
hjulpet dem med eksempelvis udvikling af deres web-site, nyt web-design,
e-handels løsninger, elektronisk markedsføring, moderne kommunikations
løsninger, profilering osv osv osv, er det blevet min klare opfattelse,
at KGN Erhverv bestemt er en seriøs virksomhed, der ved, hvad de har med
at gøre.

Således kan jeg, som nævnt, på det varmeste anbefale KGN Erhverv og
deres produkter, samt herved fastslå at det er en meget seriøs
virksomhed med fornuftige selskabsløsninger og øvrige produkter - som
etablering af alle former for nye danske selskaber m.v. samt køb og salg
af eksisterende selskaber, herunder også nødlidende selskaber.

KGN Erhverv kan endvidere bistå med: Formidling af kapital herunder
belåning af fast ejendom. Gennemførelse af kreditorordninger. Økonomisk
og finansiel rådgivning. Rekonstruktion af nødlidende virksomheder.
Løsninger af særlige problemstillinger. Køb og salg af virksomheder m.m.
Etablering af selskabskonstruktioner. Salg, udlejning af erhvervs- og
investeringsejendomme. Rådgivning om ejendomsinvestering og
ejendomsudvikling. Skøder, pantebreve, lejekontrakter m.m. udfærdiges.
Berigtigelse af ejendomshandler. Behandling af nødlidende debitorer m.v.

KGN Erhverv tilbyder stiftelse af skattefrie offshoreselskaber i bla.
Bahamas, British Virgion Islands (Jomfruøerne), Belize, Delaware (USA),
Gibraltar, Mauritius, Seychellerne, Nevis. Desuden tilbydes etablering
af danske og udenlandske selskaber, herunder de såkaldte
"offshoreselskaber" i skattefrie områder.

...Så til alle, der kunne tænke sig ét eller flere af ovenstående
produkter - besøg trygt www.kgn-erhverv.dk

Hermed min varmeste anbefaling

Med venlig hilsen
Lars Grove Mortensen
www.websolut.dk

Leveringsdygtig i løsninger indenfor: web-design, e-handel, elektronisk
markedsføring, moderne kommunikation, samt meget meget mere.

http://www.kandu.dk/

Fra : alexbo

Dato : 07-08-02 08:59

malteraq <malteraq.news@kandu.dk> skrev

> Jeg kan bestemt kun anbefale KGN Erhverv og deres ydelser.

Det er også udmærket, det var åbenbart det der blev spurgt om,
den resterende del af salgstalen virker nærmest modsat.

Nu vil jeg jo også altid tale pænt om mine kunder,
det var måske mere interessant at høre en anbefaling fra en kunde, og ikke
fra en leverandør.

mvh
Alex Christensen