Øhh!
Fra : Harald

Dato : 22-12-02 16:10

Hej

Jeg kan ikke lige huske hvad det hedder men nogle gange i en adresse linie i
en browser ser man f.eks. dette "partner%5Fid%3D128%26recip%5Fname%3D", jeg
mener at der findes nogle functioner der kan konvertere sådan en linie til
en mere normal streng med mellemrum og tilbage igen, men hvad hedder disse
funktioner?

Mvh
HK

Fra : René Jensen

Dato : 22-12-02 17:55

Harald wrote:
> [...]
> en mere normal streng med mellemrum og tilbage igen, men hvad hedder disse

Henholdvis URLEncode og URLDecode, som er indkluderet i IdGlobal.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Harald

Dato : 22-12-02 18:42

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse

> Henholdvis URLEncode og URLDecode, som er indkluderet i IdGlobal.

Ja det var jo det de hedder. Glemte at nævne at jeg bruget Delphi 7 og heri
findes de i IdURI.

Takker.

Mvh
HK