brugsanvisning til Siemes ovn
Fra : Thomas Sørensen

Dato : 22-12-02 12:17

Hejsa,

Vi har lige købt hus og står og mangler en brugsanvisning til en Siemens
ovn. Jeg har haft kontakt med Siemens som ikke har flere af disse. Ovnen har
dette E-nr. HB89080 og er en indbygningsovn med glasplade foran. Hvis der er
nogle som ligger inde med sådan en brugsanvisning eller kender et sted hvor
jeg kan få den ville jeg være meget taknemmelig.

Mvh
Thomas

Fra : Steen Andersen

Dato : 27-12-02 19:21

Har lige været forbi www.siemens-hvidevarer.com i dag. Der kan du bestille
brugsvildledninger til alle siemens produkter - jeg skulle bruge en til
vores opvasker.

vh Steen

Fra : Steen Andersen

Dato : 27-12-02 21:04

Her er hele linket. Rul ned til bunden af siden.

http://www.siemens-hvidevarer.com/kontakt/kontakt_kataloger_content.asp

Fra : Thomas Sørensen

Dato : 30-12-02 11:48

Jeps - jeg har også fået til opvaskeren men siemens har ikke flere til ovnen
:(

Mvh
Thomas