STARTPROBLEM
Fra : claus frederiksen

Dato : 21-12-02 18:53

Jeg har lige monteret en AMAL 21 mm på min hot 50,men når jeg skal starte
den når den er kold drukner den meget,der er ikke noget problem når den er
varm,jeg håber atder er en der har et forslag til hvad der kan være galt.
Jeg har ATHENA cylinderkit på og anden gearing god udstødning ja der er
lavet meget ved den. MVH CLAUS
__________________________________________________________________ Helle &
Tarzan Toyota ICQ#: 56813101 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 22-12-02 11:17

claus frederiksen wrote:
> [...]
> hvad der kan være galt. Jeg har ATHENA cylinderkit på og anden
> gearing god udstødning ja der er lavet meget ved den.

Prøv at pille luftfilteret fra og holde en hånd for luft-indsugningen.. Hvis
den starter fint så skal du have set på din choker...

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix