"Hvornår er det nu?"
Fra : Per R

Dato : 21-12-02 15:21

Hej NG!

Jeg har lige et lille "dumt" spørgsmål, men hvornår er det nu man bedst har
mulighed for at blive gravid efter første menstrationsdag?

God jul og godt nytår

Hilsen Jakobs mor

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 21-12-02 15:59

Hej Jakobs mor !

Prøv at gå ind på www.b-a-b-y.dk der kan du beregne din ægløsning.

Du skal gå ind under artikler, før graviditet og så ind under beregn din
ægløsning.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Dorthe

Fra : Musen

Dato : 21-12-02 23:21

nææh det er såmænd da ikke så dumt endda. Jeg spurgte om det nærmest hver
måned da vi prøvede at blive gravid....Og det lykkedes da til sidst
Jeg fik at vide at det var på 11.,13. og 15. dagen efter 1. mens dag.
prøv iøvrigt at gå ind på www.netdoktor.dk og så under graviditet og fødsel.
Der er der en side for folk som jer der prøver at få børn
Held og lykke med projektet
Venlig hilsen Mia