Sende en event...
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 20-12-02 23:29

Hej

Jeg vil gerne sende en mouseover-event til en TSpeedButton sådan at den tror
jeg har musen over den selvom jeg rent faktisk har musen over en anden
knap..

Jeg har forsøgt lidt med TSpeedbutton.Perform og SendMessage men jeg har
lidt svært ved at finde den rigtige message og dermed få det til at virke

Ideer til hvordan jeg lige gør dette?

Jeg bruger Delphi 6...

MVH
Thomas

Fra : Harald

Dato : 21-12-02 00:13

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@kontorbutikken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har forsøgt lidt med TSpeedbutton.Perform og SendMessage men jeg har
> lidt svært ved at finde den rigtige message og dermed få det til at

Jeg mener ikke der findes en Over message, kan du ikke bruge en WM_MOUSEMOVE
f.eks.

SpeedButton.Perform(WM_MOUSEMOVE,1,1);

Mvh
HK

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 21-12-02 10:12

"Harald" <swobu@kroning.dk> wrote in message
> Jeg mener ikke der findes en Over message, kan du ikke bruge en
WM_MOUSEMOVE
> f.eks.
> SpeedButton.Perform(WM_MOUSEMOVE,1,1);

Den har jeg desværre forsøgt uden resultat

Jeg kan se at knappen "flimre", altså noget sker der da. Men jeg bruger de
speedbutton's i "flat-mode" så når muden kommer over skal knappen blive
tydlig, dette sker ikke...

MVH
Thomas