Søge par med bi fyr
Fra : Ranger

Dato : 20-12-02 14:49

Hej gruppe

Kan man tillade sig at søge efter personer her på chatten?

Mike

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-02 14:58

"Ranger" <mike_27@ofir.dk> skrev :

>Kan man tillade sig at søge efter personer her på chatten?

Nej, det er denne her gruppe ikke beregnet til.

Brug news:dk.opslag.personlige til det.

http://usenet.dk.grupper.pl kan du se, hvad de forskellige
grupper er beregnet til.

Fra : Ranger

Dato : 21-12-02 07:20

> Nej, det er denne her gruppe ikke beregnet til.
>
> Brug news:dk.opslag.personlige til det.
>
> På http://usenet.dk.grupper.pl kan du se, hvad de forskellige
> grupper er beregnet til.
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Mange tak for svaret:)
Mike

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-12-02 16:26

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Nej, det er denne her gruppe ikke beregnet til.
>
> Brug news:dk.opslag.personlige til det.

Yessssssssss.... men netop i forbindelse med moderering der tænkte jeg man
kunne jo skirve otd til en dss.chat gruppe
der åbnede for de mere lette indlæg og evt også opslag .... der er jo
åbenbart et enromt kødmarked på scor datting under uret osv - som ikke har
nogen plads dk.usnet...

Mv
Bo M Mogensen

Fra : John Sahl

Dato : 21-12-02 16:41

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> der åbnede for de mere lette indlæg og evt også opslag .... der er jo
> åbenbart et enromt kødmarked på scor datting under uret osv - som

Skriv i hellere en OTD til dk.snak.seksualitet.modereret
og lad denne gruppe være.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-12-02 17:52

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message

> Skriv i hellere en OTD til dk.snak.seksualitet.modereret
> og lad denne gruppe være.

nej enten så bliver den moderet eller så bliver den ikke det kommer an på
hvad der er stemning for i blandt gruppens skribenter - er der stemning for
det så bliver det forslået - er der ikke så bliver det selvfølig ikke- så må
vi tage en afstemning i det nye år - alt taget i betragtning så har det
været max 50 % topick 50 % vrøvl flames ot siden maj og det er grundligene
utilfredsstillende og det bør der om interessen er der for det - gøres noget
ved !

Mv
Bo M Mogensen

Fra : John Sahl

Dato : 21-12-02 17:57

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> siden maj og det er grundligene utilfredsstillende og det bør der om
> interessen er der for det - gøres noget ved !

Nogen har måske fattet lige netop min uvilje mod en
modereret udgave af dss. Så jeg kan aldrig være enig
med dig i den her sag. For mig er den eneste løsning
oprettelsen af en ny udgave i modereret form.

--
God jul og godt nytår,

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-12-02 18:18

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev :

>For mig er den eneste løsning
>oprettelsen af en ny udgave i modereret form.

Det vil være det eneste rigtige.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-12-02 19:04

> Det vil være det eneste rigtige.

nej ... så skulle man oprette en gruppe med næsten samme navn og fundas også
skulle forskellen bare være at den var modereret ?

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-12-02 19:55

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev :

>nej ... så skulle man oprette en gruppe med næsten samme navn og fundas også
>skulle forskellen bare være at den var modereret ?

Ja og det er mange eksempler på i udenlandske grupper.

Fra : Chokmah

Dato : 21-12-02 20:12

On Sat, 21 Dec 2002 19:54:46 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Ja og det er mange eksempler på i udenlandske grupper.

ja men der er en verden til forskeld på at oprette en alt gruppe
og en dk gruppe at få nogen igenem admin er et helved og alt der
vedrøre dss bryder ud i brand når det nærmer sig admin - med mindre
der er stor enighed i gruppen.

Mv
Bo
http://how.to/abmdivxfaq

Fra : Ally

Dato : 21-12-02 20:46

>Det vil være det eneste rigtige.

Personligt kan jeg ikke se formålet med to dss-grupper. Efter min
mening skaber det bare forvirring om grupperne, for hvilken er til
hvilket formål? Og hvordan differentieres mellem grupperne? Hvordan
retfærdiggøres oprettelsen af en ny gruppe, hvis navn og emne fuldt ud
dækkes af en eksisterende, og i øvrigt identisk, gruppe? Eneste
forskel er jo modereringen.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Chokmah

Dato : 22-12-02 18:52

On Sat, 21 Dec 2002 20:46:14 +0100, Ally <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>retfærdiggøres oprettelsen af en ny gruppe, hvis navn og emne fuldt ud
>dækkes af en eksisterende, og i øvrigt identisk, gruppe? Eneste

jamen det er også det renen nonsens - man kan evt lavet en dss.chat
gruppe - der tillader opslag flirt ala chat et usnet svar på datting
under uret scor osv.

Mv
Bo m Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henning

Dato : 22-12-02 21:22

Chokmah wrote:

> jamen det er også det renen nonsens - man kan evt lavet en dss.chat
> gruppe - der tillader opslag flirt ala chat et usnet svar på datting
> under uret scor osv.

Ja lad os foreslå en DSS.chat/scor *G*

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 22-12-02 23:42

On Sun, 22 Dec 2002 21:21:40 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Ja lad os foreslå en DSS.chat/scor *G*

Nå men det kunne sagtens gå jeg er helt sikker på der er trafik til
det + som under gruppe til dss vil den da også være meget sjov som
chat gruppe og HVIS dss skulle med devine interference blive hvislist
modereret så kan muder gruppen stadigt genere skirbenter med interesse
for dette emne uden at være underlagt restriksioner der strækker sig
ud over de sædvanelige :)
Mv
Bo mm

Fra : John Sahl

Dato : 22-12-02 23:41

Chokmah wrote:
> [...]
> modereret så kan muder gruppen stadigt genere skirbenter med interesse
> for dette emne uden at være underlagt restriksioner der strækker sig

Se nu bare at få de forslag smidt på bordet, så vi kan få
afgjort hvad folk vil.

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,

Fra : Chokmah

Dato : 23-12-02 00:27

On Sun, 22 Dec 2002 23:40:58 +0100, "John Sahl"

nej det bliver efter nyt år ...

Fra : Freya

Dato : 23-12-02 06:51

Hej Chokmah <chokmah@c.dk>, du skrev:

>nej det bliver efter nyt år ...

Ok, så tænk jer godt om, inden I kommer med det endelige OTD.

Et forslag om moderering af den nuværende gruppe vil få det langt
sværere i *.admin, end et forslag om en _ny_ modereret gruppe.

--
Freya

Fra : John Sahl

Dato : 23-12-02 07:01

Freya wrote:
> Et forslag om moderering af den nuværende gruppe vil få det langt
> sværere i *.admin, end et forslag om en _ny_ modereret gruppe.

Det vil jeg egentlig godt love jer.

Fra : Chokmah

Dato : 23-12-02 12:12

On Mon, 23 Dec 2002 07:01:27 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Det vil jeg egentlig godt love jer.

jamen det er der ingen tvil om alt hvad der vedrøre dss - har stort
set alle en menning om - alt hvad der kar kravle og krype ud af dsm
og alle andre flydene flammers vil kæmpe i mod det som gjaldt det
derres liv.

en debat om dette vil rent gå efter skribenterne og ikke handle om
sagen.

skulle der komme en der ikke er admin vandt og taler for sagen i
dk.admin vil blive chikaneret resten af derres usnet liv.

så den enste reele forudsætning der er til stede for at det kan lade
sig realisere er

1.) at temligt man dss skribenter tilkendergiver at de kan se fordelen
i at der tages hånd om problemet

2.) man beviser den uønskede trafik ( det er nemt nok den er der man
kan sikkert finde minimum mellen 800 - 1000 ot indlæg fra i perioden
juni-dec 2002 )

eo ipso det er 2 ting der vejer tungt
1.) trafik
2.) daglig brugers ønske

og frem for alt så skal man ikke tabe hovedte i debaten - bare hold
sig til faktum....

og der er så meget at vinde

1.) et endeligt opgør med debat sabotøer i gruppen
2.) stort set død over masse ala mosgaard xpost
3.) praktisk talt en hver form for fejl placeret postning vil kunne
bringes til ophør - og grupen vil kunne bruges til hvad den er skabt
til debat !

pris = ny skirbent skal vente i mellem 5 minutter og nogen timer på
første post går igenem - det kan ikke gøres bedre !

det er at se og erkende et problem - ta fingerene ud af gas kanalen og
gør noget ved det !
en gang for alle sige nej - det er ikke rigemeligt at en debat forum
skal tyraniserens og stort set styres af folk der ikke har noget ønske
om at debatre - men finder en slet skjult fornøjelse i at opføre sig
tåbeligt her er muligheden for at gøre noget ved det - altså er det en
mulighed der er værd at bruge !

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Chokmah

Dato : 23-12-02 10:00

On Mon, 23 Dec 2002 06:51:24 +0100, Freya <freyz@c.dk> wrote:

>Ok, så tænk jer godt om, inden I kommer med det endelige OTD.
>
>Et forslag om moderering af den nuværende gruppe vil få det langt
>sværere i *.admin, end et forslag om en _ny_ modereret gruppe.

ja det er jeg godt klar over .... sund fornuft har altid haft hårde
betingelser i admin
men lad os nu se....
kh
Bo

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-12-02 19:01

> Nogen har måske fattet lige netop min uvilje mod en
> modereret udgave af dss. Så jeg kan aldrig være enig
> med dig i den her sag.

Nu behøves man jo heller ikke være enig for at skrive i debat forum
indrømmet jeg har ikke forstået - din saglige brgrundelse for fejlen ved
hvidlist modereringen
jeg kan godt se det er en hage at det første indlæg skal vente nogen timer
på at blive godkendt
og der kan selvføligt gå noget af den begejstring der kan findes ved at en
ny skirbent impulsivt ønkser at bidrage til debaten
først kommer frem nogen timer sener - det er ikke godt - men det dælme en
ringe pris at betale for hvad man slipper
for at fejl postninger der rent faktisk fylder omkring halvdelen af gruppens
indlæg.

> For mig er den eneste løsning
> oprettelsen af en ny udgave i modereret form.

jamen det kan jeg ikke se når man har en udemærket gruppe der i sin private
natur selvfølig er et træk plaster på
folk der ellers ville få afløb ved at skrive uartige ord på offentlige
toiletter - depraverede og dårligt socialt tilpassede eksistenser der finder
en fornøjelse i at hærge andres mennesersker debat lyst om samliv og
seksualitet.

hvis der skulle være et alternativ til moderering så skulle peder gå tilbage
som vejleder 3 og ryde op i svineriet - luk kontoer sænd klager der vil
noget - det virkede !
Men uden en hard core vejleder - de kan rive ondet op ved roden - så er det
andet imo den enste og bedste løsning.

Mv
Bo MM

Fra : John Sahl

Dato : 21-12-02 21:27

Bo M Mogensen wrote:
> Nu behøves man jo heller ikke være enig for at skrive i debat forum
> indrømmet jeg har ikke forstået - din saglige brgrundelse for fejlen
> ved hvidlist modereringen

Godt så.

> jeg kan godt se det er en hage at det første indlæg skal vente nogen
> timer på at blive godkendt

Og det kan være dage vi snakker om. Ideelt er det timer.

> [...]
> dælme en ringe pris at betale for hvad man slipper
> for at fejl postninger der rent faktisk fylder omkring halvdelen af

Så slemt er det jo faktisk slet ikke for tiden, ud over denne
debat går det da ret godt med ontopic indlæg.

> [...]
> toiletter - depraverede og dårligt socialt tilpassede eksistenser der
> finder en fornøjelse i at hærge andres mennesersker debat lyst om

Derfor behøver man jo ikke ødelægge gruppen ved at lægge
bånd på den. Det er netop en af de fede ting at der ikke er de
vilde bånd så længe folk forstår at opføre sig ordentligt. Og de
fleste indretter sig til gruppens mønster efter et stykke tid.

> hvis der skulle være et alternativ til moderering så skulle peder gå
> tilbage som vejleder 3 og ryde op i svineriet - luk kontoer sænd
> klager der vil noget - det virkede !

Du har en ret lyserød ide om hvad Peder lavede i sin tid.

> Men uden en hard core vejleder - de kan rive ondet op ved roden - så
> er det andet imo den enste og bedste løsning.

Det er så din mening. Ikke min.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-12-02 23:34

>Du har en ret lyserød ide om hvad Peder lavede i sin tid.

Af de indlæg, der kan virke generende/trolleagtigt i gruppen er
af en type som en abusehandler ikke ville gøre noget som helst
ved.

Netikettebrud og (mindre) fundatsovertrædelser skal man ikke
rende til en abusehandler med.

Det er noget gruppen selv skal kunne klare og i værste fald
acceptere.

Det vil kun være ved spam, at der er en chance for at de vil gøre
noget.

Jeg er heller ikke sikker på at en d.s.s. modereret ville gå
igennem.

Men den nuværende d.s.s. skal bevares som den er nu og så må man
tage det med som kommer.

Fra : Chokmah

Dato : 23-12-02 00:26

On Sat, 21 Dec 2002 23:34:20 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Af de indlæg, der kan virke generende/trolleagtigt i gruppen er
>af en type som en abusehandler ikke ville gøre noget som helst
>ved.

nej men det burde de - imens Peder sad der - der gjorde de også de der
tåge horn der kom i ny næ - de blev stoppet.

>Netikettebrud og (mindre) fundatsovertrædelser skal man ikke
>rende til en abusehandler med.

måske ikke en enkelt her og der - men vedvarende chikane det kan ikke
passe.

>Jeg er heller ikke sikker på at en d.s.s. modereret ville gå
>igennem.

hvis der er en go del af gruppens bruger der ønsker det så skal det
sgu gå igenem ellers spilder styre gruppen fallit - netop er det også
væsentligt at få daglig skirbenterne nye som dem der har eksisterte i
flere år som ikke går i admin til at tilkendegive derres menning om
sagen - og gør dem begribeligt hvad det handler om.

>Men den nuværende d.s.s. skal bevares som den er nu og så må man
>tage det med som kommer.

det har ikke gåed for godt siden juni - dss har være mere angrebet ind
afgahnistan og det er ikke p.gr bw ....

Fra : Chokmah

Dato : 22-12-02 19:01

On Sat, 21 Dec 2002 21:26:49 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Godt så.

ja dte er der der jo ikke noget at gøre ved :)

>Og det kan være dage vi snakker om. Ideelt er det timer.

nej ikke når det først køre der sider folk der sider ved derres
maskiner 16 timer i døgnet nogen om dagen de fleste om natten

>Så slemt er det jo faktisk slet ikke for tiden, ud over denne
>debat går det da ret godt med ontopic indlæg.

jeg kan da godt finde en 30- 40 messegs id på fejl postninger - der ud
over så berøre denne tråd og andre tråde om dss - dss de burde
selvføligt føres i admin grupperne men da de fleste skribeneter nu
ikke læser i admin grupperne - så må man aht brugerne betraget de som
en rigemelig undtagelses

> [...]
>vilde bånd så længe folk forstår at opføre sig ordentligt. Og de
>fleste indretter sig til gruppens mønster efter et stykke tid.

jamen det gør de fleste jo ikke onkel dunkel alias clark kenet alle de
her kan.du pop op ..... det eneste der sker er at de sædvanelige
skirbenter siver... og taber interessen for både læse og skrive.

>Du har en ret lyserød ide om hvad Peder lavede i sin tid.

Peder var genial - han fik sgu lukket en flammer på den andne side af
jorden rent effektivt kan han ikke konkurere med hvidlist moderreing -
men ved eksemplets kraft så fik han faktisk lukket de væreste flammers
- med andre ord der var simpelt for store konsikvenser ved at
terroisere dss under peder til at dte ku betale sig.
og dme der ikke indså det blev klippet.

>Det er så din mening. Ikke min.

jamen det kan da godt være du synes onkel dunckels indlæg er fede -
men jeg synes de er belastene - det er jo smag og behag

Fra : John Sahl

Dato : 22-12-02 20:38

Chokmah wrote:
> nej ikke når det først køre der sider folk der sider ved derres
> maskiner 16 timer i døgnet nogen om dagen de fleste om natten

Ideelt er det timer, men der KAN gå dage.

> [...]
> selvføligt føres i admin grupperne men da de fleste skribeneter nu
> ikke læser i admin grupperne - så må man aht brugerne betraget de som

Det kan jeg da også godt, men de kommer til at strække sig over
en god tid. Jeg mener ikke det er et stort problem for tiden.

> jamen det gør de fleste jo ikke onkel dunkel alias clark kenet alle de
> her kan.du pop op ..... det eneste der sker er at de sædvanelige
> skirbenter siver... og taber interessen for både læse og skrive.

Sådan er det alle steder, skal vi ikke moderere hele usenet nu vi
er i gang?

> Peder var genial - han fik sgu lukket en flammer på den andne side af
> jorden rent effektivt kan han ikke konkurere med hvidlist moderreing -

Vi er ikke uenige om at Peder gjorde et fænomenalt job. Du har
dog stadig et lidt lyserødt indtryk af det.

> jamen det kan da godt være du synes onkel dunckels indlæg er fede -
> men jeg synes de er belastene - det er jo smag og behag

Nej, jeg synes heller ikke om dem, men derfra og så til at
moderere gruppen er der MEGET langt i mine øjne. Det
er jo ikke fordi de fylder vildt meget i gruppen.

Fra : Chokmah

Dato : 23-12-02 00:25

On Sun, 22 Dec 2002 20:37:50 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Ideelt er det timer, men der KAN gå dage.

jamen det kan der da - men så er der tale om en fejl hvis der er 4-5
moderator der normalt lever største delen af derres liv bag skærmen
og ingen af dem tjekker - så er det sgu sært !
der vil jeg mene som tdc bruger der er chansen støre for at der er
noget galt med serverene :)

>Det kan jeg da også godt, men de kommer til at strække sig over
>en god tid. Jeg mener ikke det er et stort problem for tiden.

nej men det er det faktisk ikke pt

>Sådan er det alle steder, skal vi ikke moderere hele usenet nu vi
>er i gang?

for min skyld vil ingen alarm - med den her hvis listning der er det
sgu fint - jeg tror da også at grunde til at de grupper som jeg har
hørt om har det er så glade for det - er fordi at det giver en et
ansvar at leve op til , som der tvinger folk til at tænke sig lidt om
før de fyre noget helt vandvitigt af..... og grunden til brugerne er
så glade for det er jo netop at de slipper for alt den belastene post.

>Vi er ikke uenige om at Peder gjorde et fænomenalt job. Du har
>dog stadig et lidt lyserødt indtryk af det.

han kunne jo ikke gøre det umulige men - den der ignorerings poltik
over for al verden oknel dunkel og hans lort - der ville Peder have
tage konfrontasionen en gang for alle og have fåed lukket hans kontoer
hurtiger ind de bliver pt.

>Nej, jeg synes heller ikke om dem, men derfra og så til at
>moderere gruppen er der MEGET langt i mine øjne. Det
>er jo ikke fordi de fylder vildt meget i gruppen.

jamen det er jo et enste indlæg der skal godkendes så kan man jo poste
så tosset man vil - det er jo det der er så genialt ved hviflistningen
at man skal kun en gang skirve en topick indlæg - så køre de jo lige
igenem ... de efterfølgene indlæg bliver jo ikke modereret , det er jo
kun hviskirbenten bliver vandvitig at hvidlistningen kan ryge.

også er det ikke svære at være topick.

Mv
BMM

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 23-12-02 16:49

Chokmah skrev:

Hej Bo

> Peder

Skal vi nu ikke lige klappe hesten med rosen af min person, husk nu at
der var 2 andre (og resten af gruppen stod bag os) personer involveret
også. Det var altså ret sjældent nødvendigt at skrive til abuse-funk-
tionen.

Uddel i stedet roserne til gruppen, over at de stod sammen mod tågehorn,
tåber, trolle og tosser (sorteret i omvendt alfabetisk orden).

Ønsk alle omkring dig glædelig jul.
--
Rigtige mænd er _ikke_ solbrændt under patterne -- Johnny Madsen

Fra : Chokmah

Dato : 23-12-02 18:54

On Mon, 23 Dec 2002 16:49:08 +0100, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Chokmah skrev:
>
>Hej Bo

>Skal vi nu ikke lige klappe hesten med rosen af min person, husk nu at
>der var 2 andre (og resten af gruppen stod bag os)

jamen det er da rigtigt det var næmmer at agere i rollen med gruppen
bag sig - hvor der nu kun er Henning tilbage af det oprindelige team
og Knud kom ind og overtog rollen af et meget udmattet dss - som ja
det var en bedre gruppe i 99-2000

> personer involveret
>også. Det var altså ret sjældent nødvendigt at skrive til abuse-funk-
>tionen.

hvis du i sommeren 2000 skulle have ståed model til samme sending lort
som der kom i sommeren 2002 - så var der grundlag for abuse klager i
mod minimum 7-8 skirbenter - der reelt var værre en ind scroundel
nogen sinde var - han var jo bare en idiot ... hvor en del af de nye
flammer er helt igenem ondsindet og ganske ofte fortrineligt godt
begavde mennesker - som det gør sig karektitistisk for pysopater.
også er der onkel dunkel spasserene....

>Uddel i stedet roserne til gruppen, over at de stod sammen mod tågehorn,
>tåber, trolle og tosser (sorteret i omvendt alfabetisk orden).

jow men det gør den jo ikke mere og den her komibneret jesus Gandi
vend din anden kind til er i sig selv yndig - men den har også suget
selve ryg margen ud af et godt debat forum - der kun er skyggen af sig
selv i dag !
jeg mener stadigt der emner der kan debtaeres igen nye emner der kan
debateres med samme ånd og ildhu som i * de gode gamle dage* -
men for at den debat iver skal kunne finde sted - så bør rammerne og
ne form for debat tryghed kunne genskabes ved simpelthænd at lukke
disse tåbelig indlæg ude og rent faktisk ganske få personers hærgen.

>Ønsk alle omkring dig glædelig jul.
>--?

Ihh jow det har lige sat sig til bordet - jeg har i mit grænseløse
forsyn sendt min moder en specila læge erklæring på min tiltagene
anoxsi så det vælter jo satme frem med fødevare

Go Jul
Mv
Bo MM

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-02 19:40

Chokmah <chokmah@c.dk> skrev :

>meget udmattet dss - som ja
>det var en bedre gruppe i 99-2000

Alle nyhedsgrupper var bedre for et par år siden, men der var
også mere indspisthed, hvilket ikke er et gode.

Man kan ikke bibeholde samme glødende interesse, som man gør i
det første stykke tid man bruger ng'er.

Det bliver delvis ensformige indlæg og som nogen har været inde
på, det bliver gentagelser.

Fra : Chokmah

Dato : 23-12-02 23:13

On Mon, 23 Dec 2002 19:39:31 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Alle nyhedsgrupper var bedre for et par år siden, men der var
>også mere indspisthed, hvilket ikke er et gode.

ja det er måske i grunde rigtigt nok - jeg kendte ikke til andre ind
livssyn før dss og var da unægteligt imponeret med rette af den brede
almene vide man og de emner man var omkring der i 96-97-98...
men dss var så mere sjov fordi det var og er stadigt en meget levene
gruppe.
om end på en anden måde !
der herskede jo parradisiske tilstande i 99-2000 helved som vi skændes
men det høre nu med til et hvert godt debat forum - få glemmer well
søs master fra febuar 2000 helved .....

>Man kan ikke bibeholde samme glødende interesse, som man gør i
>det første stykke tid man bruger ng'er.

det kan de samme skribenter selvfølig ikke men jeg synes da der var en
tilførsel af nye der løbene var en berigelse .... det er der stadigt
..... men de for ikke den samme chanse for at debtaere og leve sig selv
ud i dette media som vi andre havde for et par år siden og det er
faktisk synd og en skam da - selv om man nok kan have debateret intim
barbering til hudløshed incest come shot homo seksualitet sodomi
pædefoli sm vanielle sex fetitisme kærlighed alder erfaring håb tab ny
forelskelser osv - så kommer der nu så ganske ofte en ny skribent der
kunne komme sin unikke version at oplevelsen der kunne være spænnende
at læse og debatere ... hvad jeg mener mulighederne er nedsatte for
med med den politik at man ikke skal fodere en troll med svar - osv.

men faktum er at de udvander debaterne og sænker læse og skirve lyst
og det er en skam.

>Det bliver delvis ensformige indlæg og som nogen har været inde
>på, det bliver gentagelser.

ja ja men som sagt nye mennesker kommer til og de skal have de samme
gode betingelse imho. som vi andre havde i sin tid og for at bevare
eller genskabe disse grundvilkår mener jeg man bør gøre isg nogen
tanker om hvordan man bedst sikere dem !

Mv
Bo M Mogensen

og go jul til dig og hvem der ellers måtte læse nærværende

Fra : Henning

Dato : 24-12-02 07:51

Chokmah wrote:

Skal vi ikke lige moderere den måde trolls bliver omtalt på?
De ER irritationsmomenter, men så er det sagt.
Der er da flere af de nye skribenter der er seriøse og gode
debattører, som jeg for min del vil byde hjertelig velkommen
i gruppen og opfordrer til at fortsætte, selv om nogle trolls huserer
pt.

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 24-12-02 16:00

On Tue, 24 Dec 2002 07:51:21 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Chokmah wrote:
>
>Skal vi ikke lige moderere den måde trolls bliver omtalt på?
>De ER irritationsmomenter, men så er det sagt.

puhh det kommer an på hvad form vi taler om ....xposters flammer
mosgaard spam ?

>Der er da flere af de nye skribenter der er seriøse og gode
>debattører,

Hævet over en hver tvil

> som jeg for min del vil byde hjertelig velkommen
>i gruppen og opfordrer til at fortsætte, selv om nogle trolls huserer
>pt.

selvfølig og i særldeleshed enig der er kommet mange gode nye inden
for det sidetse 1½ år og jeg synes faktisk en del af dem holder
rigtigt pænt til og meget til trods for det rådne klima de skriver i
bedste hilsner
Bo MM

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-12-02 09:55

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
grundligene
> utilfredsstillende og det bør der om interessen er der for det -

Hey Bo

altså siden jeg fandt ud af at bruge killfilteret - og der sidder
kun ganske få, så virker gruppen da rar, omend der ikke er 50
indlæg om dagen.

Kan varmt anbefales.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmah

Dato : 22-12-02 23:48

On Sun, 22 Dec 2002 09:55:17 +0100, "J¤mfruen\)"
<jomfru_d@worldonline.dk> wrote:

HI Virgo :)

>altså siden jeg fandt ud af at bruge killfilteret - og der sidder
>kun ganske få, så virker gruppen da rar

jow jo men jeg kender og bruger også kill filter men sagen er den at
det burde jo strengt taget ikke være nødvendigt hvis der er tale om
fundas mæsigt stridige postninger og alm gene.

så er der en andne hage ved de - hvis man bruger filter meget og de
gør jeg f.eks - på samme måde som du kan kill filter så kan du også få
den til at hente indlæg fra en bestem tråd - nu ved jeg ikke hvordan
det er med andre newsreader ... men med agent der prioutere den
hentning højre ind plonk

>, omend der ikke er 50
>indlæg om dagen.

ok der kommer faktisk en del indlæg lige nu de er topick og helt efter
bogen folk har fri ferie osv.
som tommlefinger regl er folk mindre hadske i julemåneden der plejer
at være ret i sjov i dss og sikker også i andre gruppe.

>Kan varmt anbefales.

ja ja der er jo skribenter man ikke kan med og der kan man jo lige så
godt tagekonsikvensen af det

bedste hilsner
Bo

Fra : Per...