Loft spot! halogen / spare pærer
Fra : Rodrigo

Dato : 20-12-02 13:05

Hej !
Nogen der ved/kender en indbygnings loft spot ( af de små størrelser til
WC ) der bruger spare pærer!, jeg syndes kun jeg kan finde halogen
modeler.

http://www.kandu.dk/

Fra : René Jørgensen

Dato : 20-12-02 14:04

"Rodrigo" <Rodrigo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Nogen der ved/kender en indbygnings loft spot ( af de små størrelser til
> WC ) der bruger spare pærer!, jeg syndes kun jeg kan finde halogen
> modeler.

Det er nok svært at finde nogle i små størrelser, men du skal lede efter
spots med pl-rør. De er lidt mindre end de spots med traditionel sparepære.

Jeg mener at Nordisk Solar og Louis Poulsen fabrikerer nogle.

Tag i en el-forretning, Lysmesteren e.l. og se på udvalget !

Hilsen

René

Fra : SvenP

Dato : 20-12-02 19:22

Det kunne måske være en ide' at vælge halogen spot beregnet til de små stift
pærer. De fås ned til 10W.

---

Fra : Martin Christiansen

Dato : 20-12-02 19:26

"SvenP" <saerlig@jubiimailns.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne måske være en ide' at vælge halogen spot beregnet til de små
stift
> pærer. De fås ned til 10W.

Det er ikke kun stiftpærerne som kan fås ned til 10W. Andre halogen pærer
kan også fås i 10W.

Mvh - Martin