Outlook - 2 brugere, en mappe?
Fra : Klaus

Dato : 17-12-02 23:05

Hejsa.
Konen og jeg bruger WinXP og outlook som postprogram.
Hvor ligger den mappe som posten gemmes i?
Vi vil nemlig gerne have, at vi begge kan se alt post fra begge logons.
Mvh
Klaus

Fra : no24

Dato : 04-12-03 11:53

"Klaus" skrev d. 17-12-02 23:05 dette indlæg :
> [...]
> Hvor ligger den mappe som posten gemmes i?
> Vi vil nemlig gerne have, at vi begge kan se alt post fra begge

Du kan gå ned i start - søg og så søge efter *.pst - Du kan dog
ikke umiddelbart åbne en pst fil. Den skal importeres i outlook i menuen
filer - importer/eksporter.
Her kan I så importere hinandens pst filer, som i de fleste tilfælde
hedder mailbox.pst eller outlook.pst. Spørg evt. i hjælp når outlook er
åben, der kan du få en god forklaring på, hvordan man importerer pst
filer også kaldet "filen med private mapper". Husk at medtage
undermapper når du importerer (Du får så godt nok også alle din kones
sendte mails, adressekartotek osv. med) Det kan godt være lidt
uoverskueligt, men brug hjælpefunktionen - det er det den er der for.
Go' fornøjelse

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 04-12-03 16:06

Igen er der en der ikke har forstået at Kandu-folket ikke er velkomne her i
gruppen.
pre