Intel Express 9535 router - IP via DHCP på~
Fra : Jens Aage Holm

Dato : 19-12-02 23:04

Hejsa.

Dansk Kabel TV har for nyligt lagt deres net om så alle IP adresser nu
tildeles vha. DHCP.
På forbindelsen har jeg en Intel Express 9535 router med LAN1 interfacet
sat til lokalnetværket og LAN2 sat til kabelmodemmet.
Problemet er at det, såvidt jeg kan finde ud af ved at rode rundt i
konfigurationen og manualerne, ikke kan lade sig gøre at få LAN2 til at
få en IP via DHCP.
Det kan vist lade sig gøre via de serielle interfaces der også er på
routeren men det kan jo ikke bruges til så meget i dette tilfælde.

Er der nogen der kender den specifikke router og kan be- eller afkræfte
at det er tilfældet?

Mvh.
Jens Åge Holm

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 21-12-02 00:01

> Er der nogen der kender den specifikke router og kan be- eller afkræfte
> at det er tilfældet?
>
> Mvh.
> Jens Åge Holm

Hey, jeg har en 9545 som modtager ip fra Oncable's DHCP server til mit
webspeed - det funker fint.

Nu er det lang tid siden jeg har sidst har måtte rode med den for det kører
bare, men det var vist noget med at jeg skulle tvinge den ind på
regestreringssiden før det virkede.

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!