Uddannelsessted og revalidering
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-12-02 16:02

Hej

Jeg ved godt at spørgsmålet egentlig hører hjemme i
dk.forbruger.offentlig-service, men jeg tror der er bedre mulighed for
svar her. Indlægget er også postet i dk.forbruger.offentlig-service.

Er der nogen her der har erfaring med at flytte fra et studiested til
et andet, mens man er på revalidering? Det er samme studie, det er
bare en anden skole.

Problemet er at jeg allerede er kommet et semester bagefter pga.
sygdom, og jeg vil komme ca. et semester mere bagud, fordi jeg ikke
kan få meritoverført alle fagene. Jeg er ikke helt sikker på at min
socialrådgiver er glad for ideen.

Derfor vil jeg gerne høre andres erfaringer.

Hvis der er nogen der har erfaringer med enten Ingeniørhøjskolen i
Århus eller den i Horsens, må I meget gerne sende mig en mail. :)

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Lotte M

Dato : 20-12-02 13:32

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev

> Er der nogen her der har erfaring med at flytte fra et studiested til
> et andet, mens man er på revalidering? Det er samme studie, det er
> bare en anden skole.

Et skoleskift er en ændring i revalideringsplanen.

> [...]
> sygdom, og jeg vil komme ca. et semester mere bagud, fordi jeg ikke
> kan få meritoverført alle fagene. Jeg er ikke helt sikker på at min

Hvis du kan argumentere for at skiftet vil forbedre dine muligheder for
at kunne gennemføre planen, så er det ikke umuligt at få en forlængelse.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk