Problemer med margener i word
Fra : Karsten Aarhus

Dato : 19-12-02 10:40

Hejsa,

Der skulle ikke være nogle derude som har oplevet dette lille problem.

Når jeg f.eks. skal have en udskrift til at være liggende går jeg ind under
sideopsætning og vælger den skal være liggende, men så laver den højre
margen om til 9.32 cm istedet for normalt 3 cm.

Hvad har brugeren lavet her ?

Jeg får følgende fejl meddelse når jeg prøver at få den lavet om til
liggende.

"En eller flere margener befinder sig uden for sidens udskriftområde. Klik

knappen Juster for at forøge margenerne."

Someone please help !!

MVH

Karsten Aarhus

Fra : Mads

Dato : 19-12-02 11:37

"Karsten Aarhus" <kaa@astralis.dk> wrote in message
> [...]
> på
> knappen Juster for at forøge margenerne."

Det lyder som om der er et problem med printeren.(driver)
Hvilken printer er valgt? Kan du vælge en anden printer? Er problemet også
der?

Mvh Mads

Fra : pre

Dato : 19-12-02 20:14

I sideopsæt/Landsskab, ret tallene til 3 cm for både højre og venstre
margen. Klik på knappen nederst til venstre. Den hedder sikkert
Standard.

© pre 2002

Fra : Karsten Aarhus

Dato : 27-12-02 09:18

Hej Mads,

Det hjalp at installere en ny driver til printeren.

MVH

Karsten Aarhus