Skiferie for handicappede?
Fra : Ultimativos

Dato : 18-12-02 18:24

Jeg har hørt, at der findes et skisportssted i Norge, som er specielt
indrettet til handicappede (m.h.t. aktiviteter). Har nogen kendskab til
dette og hvor finder jeg nærmere oplysninger?

m.v.h.

Fra : Bitten

Dato : 19-12-02 09:55

"Ultimativos" <"prikke@mail.dk"> skrev:

> [...]
>indrettet til handicappede (m.h.t. aktiviteter). Har nogen kendskab til
>dette og hvor finder jeg nærmere oplysninger?

Nu vej jeg selvfølgelig ikke præcist hvad og hvem du tænker på, men
det kunne måske være: www.christravel.dk ?
Jeg tror måske det mest er for udviklingshæmmede, men hvis det ikke er
det du søger, så prøv at snakke med dem.

--
Venlig hilsen Bitten.

Fra : Bitten

Dato : 19-12-02 10:08

> [...]

>indrettet til handicappede (m.h.t. aktiviteter). Har nogen kendskab til
>dette og hvor finder jeg nærmere oplysninger?

Prøv evt. at kigge på www.ryk.dk under links... Der kan du måske finde
det du søger!

--
Venlig hilsen Bitten.

Fra : Uffe Holst

Dato : 19-12-02 17:41

In an article of 18 Dec 2002 Ultimativos wrote:

> Jeg har hørt, at der findes et skisportssted i Norge, som er specielt
> indrettet til handicappede (m.h.t. aktiviteter). Har nogen kendskab til
> dette og hvor finder jeg nærmere oplysninger?

En eller anden Bent, der åbenbart ikke formåede at svare i
dk.fritid.rejser og samtidig besvarede mit indlæg, sendt mig følgende:

Jeg har i Trysil flere gange set de specielle rullestoleski eller hvad
de nu hedder, hvor en handicappet kører sammen med en skiløber der står
bagved og styrer.
www.trysil.com

Måske kan det bruges. Et hurtigt kig på siden viste ikke noget, men man
kunne jo altid skrive en mail dertil og forhøre sig.

--
Uffe Holst

Fra : Mads Bendt

Dato : 26-12-02 19:24