at tale pæn
Fra : afsaneh javdani

Dato : 06-03-01 02:48

Jeg sender ikke denne meddelse, da den ikke har noget indhold, og derfor
optager plads på nyhedsservere.

husk at "tale pænt. at skrive med STORE BOGSTAVER er at råbe ......

bemærk at man kan vedhæfte filer ved at klikke på klipsen, ligesom i en
almindelig e-mail

Husk til sidst at afprøve navn.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-03-01 12:23

"afsaneh javdani" <ajavdani@eucv.dk> skrev:

>Jeg sender ikke denne meddelse, da den ikke har noget indhold,
>og derfor optager plads på nyhedsservere.

Ups. (prøv en anden gang at sende til dk.test - der som navnet
antyder er beregnet til at teste).

>husk at "tale pænt. at skrive med STORE BOGSTAVER er at råbe

God idé

>bemærk at man kan vedhæfte filer ved at klikke på klipsen,
>ligesom i en almindelig e-mail

Men bemærk også at vedhæftede filer ikke er tilladt i normale
debatgrupper. Binære filer kan i stedet sendes til særlige grupper
- i Danmark placeret under dk.binaer.*

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg havner i nævnte
gruppe, da de er uden for denne gruppes emne).

PS: Husk også at vælge den rette gruppe til et indlæg. Råd om
gruppevalg, netikette, citatteknik samt masser af anden information
om den danske del af usenet kan findes på www.usenet.dk

CC afsender, da han/hun muligvis ikke følger gruppen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-03-01 12:56

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jgc.nospam@get2net.dk> wrote in message

> Ups. (prøv en anden gang at sende til dk.test - der som navnet
> antyder er beregnet til at teste).

Erhvervs Udannelses Center Vejle - behøves jeg at sige mer

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-03-01 16:01

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev:

>Erhvervs Udannelses Center Vejle - behøves jeg at sige mer

Tja - jeg synes nu det er prisværdigt at der er nogle steder der
underviser i fornuftig usenetbrug. At det så går galt en gang i
mellem må man tage med. Men uddannelelsescentret burde måske nok
have nogle interne grupper som eleverne kunne boltre sig i til de
blev fuldbefarne usenetskribenter.

Jeg glemte at sætte FUT'en før - den kommer her
FUT: dk.admin.netikette