Uforpligtende sex...men jeg har kæreste!
Fra : JLB

Dato : 19-12-02 00:33

Hej.

Jeg er en ung fyr der lige er fyldt 20. Jeg har nu kommet sammen med min
kæreste i lidt over 1 år. Hun er vildt sød og dejlig, men jeg tænder ikke så
meget på hende længere. Hun er da heller ikke det pøblen ville kalde for
"vildt lækker". Jeg er da heller ikke noget særligt. Hun er den eneste
kæreste jeg har haft, og også den eneste jeg har været i seng med.

Jeg hara adrig været min kæreste utro, overhovedet! Men for nylig har jeg
været meget fristet. En dejlig ung 18 årig pige har spurgt mig om jeg er til
noget uforpligtende sex. Jeg har kendt hende i mange år, og pludselig sendte
hun en sms. Først tænkte jeg at det bare var for sjov, men vi har snakket om
det og hun mener det sgu'. Og jeg siger jer, hun er bare vildt lækker og jeg
kunne helt sindsyg godt tænke mig at have sex med hende.

Jeg har chattet med hende over ICQ, om hvordan vi nu skulle ordne det hele
hvis nu jeg sagde ja, mens jeg samtidig har skrevet helt usyldigt til min
kæreste der ikke aner hvad der forgår. Men hallo....det er da spændende med
en ny pige.

Ja, det er modbydeligt umoralsk, men når jeg sidder og bliver halv-liderlig
af at tænke på hvor lækker denne pige er, ja så er jeg pisse ligeglad med
min kæreste. Det er først bagefter at jeg tænker: "Hvad fanden har du gang i
din idiot".

Jeg ville virkelig ønske at denne pige aldrig havde spurgt......og dog, for
jeg vil jo gerne....og alligevel ikke. Jeg skriver egentlig ikke for at
spørge hvad I syntes jeg skulle gøre, for jeg ved hvad det rigtige er.

Men måske andre har været ude i en lign. situation?

Fra : Henning

Dato : 19-12-02 06:09

JLB wrote:
> Hej.

Selv Hej

Snip
> [...]
> dog, for jeg vil jo gerne....og alligevel ikke. Jeg skriver egentlig
> ikke for at spørge hvad I syntes jeg skulle gøre, for jeg ved hvad

Fint nok
Slå op før man kaster sig ud i noget andet

> Men måske andre har været ude i en lign. situation?

Kender du vendingen?: Samle appetit ude og spis hjemme!
Stort set alle mennesker har prøvet at blive tændt på en
anden end partneren, har fantaseret og drømt om at afprøve
det seksuelle det vækker i én osv. osv. For så at gå hjem
og forfører partneren, med det andet som appetitvækker.

Mænd har vist nok nemmere ved at gøre det end kvinder.
Som en kvinde engang sagde: " Når jeg tænder på en anden
mand, eller er forelsket i en anden mand, har jeg mindre
lyst til sex med ham jeg deler bord og seng med"

Jeg er gift for anden gang, både i mit første og nuværende
forhold, tændte/er jeg på de erotisk-udstrålende kvinder
jeg har været i nærheden af, jeg har flere gange været
forelsket i andre kvinder, drømt og fantaseret om dem, men!
Det var bare forelskelse, ikke kærlighed, så jeg har altid holdt
stien ren, som du jo også gør for nuværende, men noget i dit
indlæg siger mig, at du er på vej ud af dit nuværende forhold
og det kun er spørgsmål om tid, før du og din kæreste går
fra hinanden og søger nye udfordringer og partnere.

MVH
Henning

Fra : Tømreren

Dato : 20-12-02 18:39

Bare hop på hesten.... få dit lille eventyr.
Jeg kan bare ikke lige se hvad det skulle hjælpe dig at spørge herinde,høre
du efter alt hvad "ansigtslæse" personer siger til dig??
Der er vel dig selv og din moral der bestemmer,ikke os bag div. pc'er.

/Tømreren
(der var røget i med begge ben)

Fra : Nette

Dato : 20-12-02 19:51

"JLB" <jlb@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er en ung fyr der lige er fyldt 20.

> Men måske andre har været ude i en lign. situation?

Jeg tror at hovedparten af befolkningen har været deres bedre halvdel utro,
hvis man iberegner tanker og fantasier.
Jeg tror også, at hovedparten af befolkningen ville være skilt, hvis man
skulle skilles fra sin kære, hver gang man ikke lige tændte seksuelt på
ham/hende. Et forhold handler ikke kun om sex. Der ligger meget mere i det.

I bund og grund er det vel op til din moral.
Se dig selv i spejlet...kunne du forestille dig selv, resten af dine dage,
med den kæreste, du har nu? Eller er du parat til at blive single igen og
prøve en ny pige af. ( Nu er det jo ikke sikkert at hun gider dig i længden
eller du hende...

Min holdning.... Du er stadig ung, skal have prøvet en masse af.
Jeg mener ikke, at man skal blive hos den man har, hvis man inderligt ønsker
at prøve noget andet. Intet varer evigt, og det er ikke en skam at have
ændret sig selv eller sine følelser. Overfor kæresten kan du ikke tillade
dig at være utro, men hvis du sørger for at gøre det forbi med hende først,
så er der vel ikke noget i vejen for at du er sammen med den nye pige.
Husk på, at du kan fortryde det du laver, men du kan også fortryde det du
ikke laver

Nette

Fra : Chokmah

Dato : 20-12-02 20:29

On Fri, 20 Dec 2002 19:51:24 +0100, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ham/hende. Et forhold handler ikke kun om sex. Der ligger meget mere i det.

Hmm måske menjeg vil nu sige ta mine fantasier retter sig nu ikke så
meget i mod andne part eller det gør de ikke - som sleve agten og
efter som hun er en af de få der kan holde itl det så pusser jeg
glorien...

>Min holdning.... Du er stadig ung, skal have prøvet en masse af.

hopper lige ind fra sidelinjen snakkede med en anden skribent fra
gruppen i dag i tlf om det her med at vær eung - nu hvor man som den
gamle stode rman jo er blevet - mest af alt kan se tilbage på sin
ungdom med en hvis undrern over - hvad alle disse tåbeligheder skulle
til for .... men dte tror jeg er et problem jeg selv erfare at det
bliver svære og svære at identificere sig med de tanker og følser man
havde som helt ung eller fra 17 til 30 - for ca mellem 60 og 80 % af
det man foretog sig følte osv. var sgu i bund og grund tåbeligt.

jeg kan da godt se det fede i at gå op i en højre enhed med iggi pop
også hænge i en arm ud fra 4 sal og pisse på folk der går nede på
gaden men ne promille på en 7-8 stykker - det var da fedt - men smart
var det fanme ikke !!!!

> [...]
>så er der vel ikke noget i vejen for at du er sammen med den nye pige.
>Husk på, at du kan fortryde det du laver, men du kan også fortryde det du

tjaaa jeg tager dne lige fra en anden vinkel by th eend of the day så
kæmper man jo altid med sig selv de følser man har for andre er ens
egne ..... jeg fik et bille di hovedte i går på vej hjem af at ens
følser på mange måder lignede en person der var 270 Meter høj og 300 M
bred med enorme føder - de rkunne smader en hvornår fan dte skulle
være - men som menneske vil man i virkligheden arldirg kunne se sine
følser eller denne skabning helt.

hvor om alting er så er det ikke ret meget men for det meste nok
jeg tror bar eman skal huske de gange hvor det e rfantastisk og resten
af tiden indse det er sgu ikke så meget man kan gøre ved det.

Mv
Bo MM

http://how.to/abmdivxfaq

Fra : Søren Friis

Dato : 26-12-02 15:43

Hej JLB,

Lad mig sige det kort:
_Lad være!_

Du kommer til at kæmpe med din egen samvittighed, og det er gør det ikke
bedre at indrømme det til kæresten! Tro mig!
Og tænk nu hvis sexen er bedre med hende dullen. Så bliver det aldrig
det samme med din kæreste!

Mit råd er, at hvis du virkelig er så fristet, så slå op med din
kæreste, så du ikke gør noget man ikke må.
Men husk nu: Græsset er altid grønnere på den anden side!

/SF